Bij zo'n korte zwangerschapsduur is het geen goed teken dat je zoveel dagen bloed hebt verloren en ook met stolsels. Ala je test nu negatief aangeeft (nadat je miss eerder positief getest hebt) dan lijkt het mij dat het niet goed is gegaan. Wat betreft de rest van de bekvechtende dames... Er vraagt iemand om advies die een mogelijke miskraam heeft gehad, de situatie lijkt me verdrietig genoeg. Een beetje tact en medeleven lijkt me wel op z'n plaats.
als ik ts was durfde ik geen eens meer te reageren . ik heb ook meerdere malen gezien dat mensen echt klote reageren erg jammer, nou vond ik de reactie van pipo misschien niet handig maar echt kwetsend nou ook weer niet hoor. soms kan je dingen beter tactisch benoemen duidelijk zijn betekend niet keihard. bovendien weten we inderdaad niet genoeg. voor ts meid wat vervelend dat je denkt dat je een miskraam hebt gehad. weet je zeker dat je 5-6 weken zwanger was? je verhaal van meerdere dagen achter elkaar bloedverlies en stolsels gecombineerd met een negatieve test is denk ik wel een duidelijk teken ik zou toch maandag naar je huisarts gaan misschien kan hij samen met jouw bekijken wat er aan de hand is of is geweest. ik wens je in ieder geval sterkte en duim voor je voor snel een positieve test.
Heeyy!! Vervelend die onzekerheid! Maar als je eerder positief testte en nu negatief is dat geen goed teken icm het bloedverlies Vorige maand testte ik op nod positief en 3 keer daar na ook nog, Helaas 5 dagen later begon ik te bloeden en een week daarna testte ik negatief.. Heel veel sterkte meis! Xx mommy