Groeiden jullie buik sneller bij een tweelingzwangerschap? Kan er namelijk niet heel veel info over vinden. Het is niet zo dat ik al groei hoor Vroeg het mij gewoon af.
Bij mij begon het buikje rond 12 weken echt zichtbaar te worden! Inmiddels ben ik 30 weken en een flinke buik voor een kindje maar voor een tweeling niet aan de grote kant!
Hoi, Ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger van een tweeling. Ben nog niet echt dik, maar mn spijkerbroeken zitten niet meer lekker. Nu is het voor mij ook mn derde zwangerschap, dan schijn je sowieso sneller dikker te worden
Mijn vriendin was al met zes weken flink opgeblazen, maar ze had al 2 kids gehad hiervoor en dan rekt t wat sneller uit.
Ik ben niet zwanger van een tweeling, maar van een drieling en ik ben nu 11 weken en heb al een best buikje ik draag ook al een zwangerschapsbroek. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik denk dat het bij een tweeling ook best wel sneller zal groeien dan met 1 beeb in je buik! Waarschijnlijk heb je straks ineens een zwangere buik. Gefeliciteerd met je zwangerschap!