Mijn echo was goed. Kloppend hartje en bewegend kindje Ben echt superblij en opgelucht Bedankt voor jullie steun..
Wat super, Gefeliciteerd!!!! Probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten, want je blijft je vanaf het moment dat je zwanger bent zorgen maken, zelfs als ze uit huis zijn (denk ik hihihi)
ik ben 2 weken terug bij de verloskundige geweest en was toen negen weken zwanger maar er waren alleen 2 lege vruchtzakjes te zien ,waren zo blij met de eerste zwangerschap de week erna weer terug gegaan en weer alleen 2 lege vruchtzakjes .ben nu afgelopen woensdag gecurreteerd ze brachten bij mij voor de curretage een staafje in met zeewier dit was erg pijnlijk nu vandaaag erge steken in mijn buik wie herkent dit straalt ook door naar mijn rug . is dit normaal? voel me eigen echt leeg en verdrietig
Petra, wat een naar verhaal. Dan ben je zo blij en dan krijg je dit. Vreselijk! Wat je beschrijft, ken ik helemaal niet. Een staafje met zeewier?? Was je bij kennis tijdens de curretage? Waarom bel je niet gewoon naar het ziekenhuis? Ik had na mijn curretage een noodnummer gekregen waar ik in noodgevallen (veel pijn, bloedverlies) heen kon bellen. Heb jij dat ook niet? Dan zou ik gewoon bellen hoor. Sterkte.
een tsaafje met zeewier ??? Ik had een ruggeprik met de curretage ,maar heb nooit iets gehoord van zeewier .... Ik zou ook ff bellen vooral als je zo'n pijn hebt , sterkte meid !!