ik heb op 25 een curretage laten doen op 11weken,nu was ik vandaag terug naar de gyn geweest voor een eventuele zw.en nu bleek dat het nog een restweefsel is van toen,en moet nu terug voor een 2de curretage.pff en ze had me nog iets gezegd waar ik niet goed van ben,ze hebben een verklaring voor de 2de miskraam,er was een verhoogde kans op mongolisme e daardoor zou de miskraam gekomen zijn.nu zit ik met de schrik natuurlijk voor een eventuele volgende zw.maar mijn gevoel zegt dat ik het bij 1tje ga houden.de dr zegt dat het waarschijnlijk maar 1keer voorkomt. sorry dames voor mijn geklaag,maar ik zie het even niet meer zitten.
hoi mamavan Dat is geen leuk nieuws, wanneer wordt je opnieuw gecurreteerd? Het is schrikken om het te horen, maar kans is dus heel mimimaal dat nogmaals gebeurt. Wens je veel sterkte toe en hopelijk kom je de klap snel te boven dat je weer mag genieten van het voorwerk om zwanger te worden Liefs
Allereerst wil ik je zeggen hoe vervelend ik dit voor je vindt. Ik kan begrijpen dat je er even helemaal ziek van bent. Mag ik vragen op basis waarvan ze tot de waarschijnlijke oorzaak vd 2e miskraam zijn gekomen? Een verloskundige heeft namelijk iets soortgelijks tegen mij gezegd bij mijn 1e miskraam. Ik schrok daar toen ook enrom van. Achteraf gezien refereerde ze echter aan het verkeerd gaan vd chromosomendeling waar het merendeel vd miskramen door veroorzaakt wordt en dus niet iets erfelijks.
Hey meid, Wat enorm klote voor jullie zeg Maar dat ze er pas zo laat achterkomen dat er nog restweefsel zat? Want je hebt op 25 mei een curretage gehad toch? Had je verder geen klachten ofzo? En hebben ze niet eerder een echo gemaakt? BIj mij kwamen ze namelijk na 5 dagen er achter dat er nog restweefsel zat + een ontsteking, al had ik er wel last van... Veel sterkte meid! *knuffel* Bij mij waren ze er namelijk na
Jeetje, wat naar. Kun je het nog steeds niet afsluiten en opnieuw beginnen. Hoe lang is het dan geleden dat je gecurreteerd bent? Was de curretage op 25 juni? Of 25 mei al? Waardoor dacht je weer zwanger te zijn? Had je tussendoor wel een negatieve test gehad? Bij mij duurt het altijd een eeuwigheid voor hCG uit mijn lichaam is. Zeker wel een week of 4-5. Heb alleen nog geen ervaring met hoe dat gaat na een curretage. Ik vroeg laatst ook aan de gyn of het niet gecontroleerd moest worden, of alles er uit was. Maar dat hoefde niet als ik me goed voelde. Tja, heb geen zwangerschapsverschijnselen meer zoals eerst (gevoelige borsten, moe) maar test is nu 3.5 week later nog steeds wel positief... Had jij dus ook geen controle na je curretage gehad? En hadden ze met een echo vastgesteld dat er nog weefsel zat of zo? Heel veel sterkte!