Ohhh lekker! Ik ga vanavond ook nog even een rondje wandelen. Ik zit op kantoor te werken, waar het echt ijskoud is (en die temperatuur is niet te veranderen), dus ik ga zo op de fiets eerst lekker opwarmen
@Neuzeke Lekkerrrrr! Gewoon van genieten hoor. Het komt niet iedere week voor dat je zo'n smakelijk buffet krijgt. Ik ging net met de hond wandelen. Nou, mooi niet dus! Ze wilde niet, veel te warm. Arm dier. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat.
Ja maar toch ga ik dat niet volledig kunnen loslaten. Ik moet er teveel moeite voor doen, om het op een paar uur tijd wat te verprutsen. Want zo snel krijg ik zondig kilos er niet af .
Die had ik gemist, gisteren onder het genot van een snickers icecream gelezen. Ik reageer er maar niet op. Ze deed me in dat topic trouwens denken aan iemand anders van een hele tijd geleden met dat soort topics.
Ondanks de warmte van vandaag bijna 15000 stappen gezet, en 58 minuten intensief getraind volgens mijn horloge. Ben bewust niet gaan sporten omdat ik het daar te warm voor vond maar gelukkig heeft mijn wandeling naar het centrum om wat dingen voor de vakantie te halen de schade beperkt. ( wel een dikke donut gegeten vandaag want de tgtg box die ik voor de kinderen gehaald had zat veel voller dan verwacht )
Nou dat ging over de eerste acht maanden. Was even een vergelijking met een bericht van iemand anders. Ik ben inmiddels 21 maanden bezig en zo'n 48 kilo kwijt. Ik wil er nog zo'n 7 af. Om wat speling te hebben.
Nou ik heb gisteren heerlijk gewerkt op kantoor in de airco haha. Was bloedheet toen ik buiten kwam. Na het eten 3 km gewandeld, was drijfnat
Zo dat zijn heel wat stappen met het weer van gisteren. Ik heb het rustig aan gedaan. Vandaag wel weer er tegen aan, maar is nu goed te doen.
Eigenlijk was gisteren een hardloopdag, maar gezien de hoge temperaturen maar even een dagje verplaatst. Vanmorgen eerst een flink stuk met de hond gewandeld, die vond het heerlijk. Maar toen ik terug was, was de temperatuur al behoorlijk gestegen. Toch maar gaan hardlopen. Wel de kortere ronde van 5 km gedaan, de laatste tijd loop ik er 8 maar dat vond ik te warm. Woensdag is mijn weegdag. Mijn doel (63 kg) is nog niet gelukt. Ik weeg nu 63,2 en ben 0,6 kg afgevallen. Volgende week haal ik het vast.
Vandaag heb ik voor het eerst bananenbrood gemaakt. Dan wel de gezonde variant zonder toegevoegde suiker. En eigenlijk is het best lekker. Mocht iemand het recept willen hoor ik het wel. Misschien sowieso wel leuk om succesrecepten met elkaar te delen. Ik merk dat ik vaak bij dezelfde gerechten blijf.
Vanochtend heerlijk in de regen hardgelopen. Fijn even niet zo warm. Was vanmorgen 68,4. Hang al 3 weken tussen 68 en 69. Duimen dit weekend er eens onder!