Vraagje over cervixslijm en klussen na MK

Discussion in 'Miskraam' started by MamaNorah, May 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Hoi meiden,

Het is nu dag 10 na mijn miskraam. Ik vloei eigenlijk niet meer, alleen nog een heeeeeeel klein beetje licht bruin bij het afvegen. Nou had ik net bij 't afvegen opeens heel helder rekbaar slijm. Het is toch nog veels te vroeg voor een eisprong? Voor de MK had ik altijd wel korte cyclussen (25-28 ) dagen, maar het lijkt me nu nog zo vroeg. Dat kan toch bijna niet?

Ik weet dat je nog niet mag klussen zolang je vloeit, ivm het infectiegevaar. Maar telt dat beetje bruinverlies nog als vloeien? Ik zou niet graag de eisprong mislopen, maar ik wil ook niets in gevaar brengen.

Wat denken jullie, is dit nog gewoon een na-effect van de MK, of zal ik maar weer flink aan 't klussen gaan in de hoop dat ik snel weer zwanger ben?

xxx
    MamaNorah

2. reneewittens

reneewittens Actief lid

Dec 9, 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Hoi MamaNorah,

Volgens mij kan het best, ant na mijn eerste miskraam heb ik twee keer een cuclus gehad van 2,5 week. Ook zo ongeveer direct na mijn menstruatie een eisprong, dus.

Groetjes, Renée

3. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

Feb 20, 2007
    1,654
    0
    0
    Dank je voor je antwoord, Renée! Dat is snel, na 2,5 week. Heb je toen een eisprong gehad denk je?

We zijn gisteren maar gewoon weer begonnen met klussen. Ik had er gewoon zin in 8) (en mijn libido was ver te zoeken de laatste weken :oops: ). Gisteravond had ik steken aan de rechterkant van mijn buik en vanmorgen had ik ook nog eens gevoelige (.)(.).
    Ik heb in ieder geval m'n best gedaan. Maar ik ga er maar gewoon van uit dat dit weer een truukje van mijn lichaam is. :(

MamaNorah

Share This Page