Ik heb een afbeelding van vroeger van onze vriendengroep , die ik wil laten afdrukken en uitvergroten . Maar omdat het een tekening is die in de jaren 80 is gemaakt en ooit is ingeschaald met een hele slechte printer , kan ik deze niet laten afdrukken. Als hij groter wordt is het onscherp en worden de randen niet meer rond . ( mij is gezegd dat het helemaal opnieuw gemaakt moet worden maar dat kan ik dus niet ) Het is het enige wat er nog bestaat en ik heb eens rond gevraagd in mijn omgeving of iemand me kan helpen . Maar niemand weet hoe je dat kan doen. Is er misschien iemand die mij kan helpen ?
Is het een idee om die zwarte randen netjes over te trekken met markeerstift, alvorens je gaat uitvergroten? Je zou ook eens bij een copyshop kunnen vragen of zij je verder kunnen helpen.
Denk dat je met adobe de lijnen als vectors neer moet zetten dan kan je elke maat doen die je wilt. Opnieuw digitaal over laten tekenen. Mja mijn adobe is uit 19noach en mn pc staat ergens 3 laag diep achter t schot. Oproepje op t grafisch lyceum voor een leuke bijdrage kan allicht helpen.