bizarre menstruatie 3 testen 1 positief 2 negatief wat nu ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mama van kiki, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou zoals de titel het al zegt had erg vreemde menstruatie dag later en maar 2 dagen bloedverlies dus voor de zekerheid tesje gedaan zwanger slik ok , dag erna getest niet zwanger net nog een keer getest niet zwanger ,heb morgen afspraak bij de ha voor bloedprikken en morgenavond uitslag maar wat moet ik nu verwachten wel of niet ??

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik heb een soort gelijk iets. Rare menstruatie gehad van 1,5 dag. Vanmiddag 2 testjes gedaan van 2 merken, allebei een tuurstreepje. Wordt ik vanavond na meer dan 24 uur weer ongesteld.

Ik ben heel benieuwd morgen voor jou, blijf je in de gaten houden. Sterkte met wachten

3. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel appelboompje , ik ben niet meer ongesteld geworden ,enheb een heel opgeblazen gevoel of zit dat in me hoofd ik weet het niet bij ons zit er ook zoveel meer nog aanvast dan alleen maar zwanger zijn , ik heb epilepsie en we wilden eigenlijk 23 juli naar de neuroloog om te gaan afbouwen met mijn medicatie voor zwanger te worden ,maar nu dit miss al zo is wat doen die medicijnen met eventueel de kleine dat is hetgeen waar ik nu nogal mee zit ,pfff morgenavond weet ik meer wat kan een dag lang duren !!!

4. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Snap ik heel goed. Je wilt toch de beste start voor je kleintje he?! Ik denk aan je! Laat je het morgen nog even weten??

5. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd naar de uitslag..
    Ik had zondag 1 dag na nod 2 positieve testen maar daarna alles wit..nu werd er gezegd dat kv testen ook op een eisprong kunnen reageren en ik dus misschien een laat ei had

Maar ik heb ook een enorm opgeblazen gevoel..

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé meid,
    Heb zelf ook epilepsie, maar helaas nog niet zwanger ;)
    Hopelijk weet je morgen meer! Zou zeker ook meteen contact opnemen met je neuroloog, sommige medicatie voor epilepsie is echt enorm slecht voor een kleintje...
    Ik heb mijn medicatie afgebouwd naar een lagere dosis, maar mag deze zo blijven doornemen. Mijn medicatie is 'redelijk' safe. Wel dubbel zoveel kans op aangeboren afwijkingen als een doorsnee vrouw, maar het is veiliger om de medicatie te blijven doornemen tijdens een zwangerschap dan een epilepsie-aanval te krijgen gedurende een zwangerschap (zuurstoftekort voor het kleintje). Ik weet niet welke medicatie jij neemt? Ik neem Keppra 500 2xdaags, voordien was dat 750 2xdaags. Ondertussen ben ik toch goed stabiel gebleven!
    Hopelijk goed nieuws voor je!

7. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou vanmorgen bloed laten prikken en alles verteld en om uitleg gevraagd , mijn epilepsie tablet is depakine grono 500 ik neem daar 1 tablet in per dag maar de huisarts zei dat dat een onderhouds dosis is die eigenlijk niet eens beschermd (???!!!) ik moet op 50-100 zitten met bloed waarde en zat blijkbaar de vorige keer al op 24 dus veel lager ik zou volgens hem ook binnen drie dagen kunnen afbouwen maar vind dat toch een beetje eng ,maar vanavond om half 8 mag ik bellen en dan weet ik het mocht het zo zijn dan bel ik morgen gelijk de neuroloog en een verloskundige .mocht het zo zijn dan ben ik super blij hoor maar nu nog ff een beetje in de war

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Met welke merken heb je getest en wat was de uitslag per test (als je verschillende merken hebt gebruikt).

Hoe lang ben je gestopt met de pil (ac) en hoelang waren je andere hormoonloze cycli?

Heb je een foto van de positieve test??

9. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb getest met clearblue digital elke keer, en dat is het nou net ik was nog nietgestopt met me pil ! maar mijn menstruatie was zo vreemd dat ik getest heb .

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan ben ik bang dat het een vals positief resultaat is.
    Omdat je hierna nog 2x een negatieve test had.

Gelukkig heb je over een uurtje de uitslag.

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben benieuwd!

12. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    En?????

13. mama van kiki

15 jun 2015
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb de uitslag binnen deze was negatief dames, erg vreemd allemaal maarja de test is duidelijk toch wel een beetje opgelucht als ik eerlijk mag zijn nu kunnen we alles goed plannen ivm de epilepsie medicatie en al , bedankt voor jullie goede raad en ik wens jullie allemaal veel geluk met zwanger worden , zijn, en opvoeden ik kom hier snel weer terug hoop ik 23 julie gesprek met neuroloog en hoop daarna dat we op ons gemakje mogen gaan afbouwen en starten xxx

14. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik snap wel hoe je erin staat.
    In elk geval nu duidelijkheid. Ik hoop dat jullie na 23 juli snel een mooie test zullen hebben :)

15. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Fijn dat jullie duidelijkheid hebben meid !
    Het is gelukkig al bijna 23 juli !

Succes

X x

Deel Deze Pagina