Al 4 mooie echo's en nu bloedverlies..

Discussion in 'Miskraam' started by Ekmef, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ekmef

Ekmef Lid

Mar 20, 2009
    14
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 10 weken zwanger en had vannacht bloedverlies.. Het was helderrood, vermengd met slijm..
    Ik ben drie keer eerder zwanger geweest en heb twee gezonde zoons. Ik lees dat het in sommige gevallen niets ernstigs hoeft te betekenen, maar tijdens mijn vorige zwangerschappen heb ik geen bloedverlies gehad..
    Mijn eerste zwangerschap eindigde na 7 weken, dus de eerste weken van deze zwangerschap was ik best bezorgd. Bij ieder toiletbezoek werd het papiert grondig gecontroleerd op evt. bloedsporen. Maar omdat ik inmiddels al 4 echo's heb van deze zwangerschap, waarop het kindje heel goed groeide en ook het hartje goed te zien was, was ik inmiddels wat minder ongerust. Het kwam vannacht echt als een schok.
    Mag vanmiddag voor echo en heb voor morgen een intake-gesprek gepland staan in het ziekenhuis. Hoop zo dat het loos alarm is, maar ben echt angstig.
    Heb deze zwangerschap veel onder stress gestaan, een antibiotica-kuur gehad en vorige week een vaginale tablet tegen schimmel.. Iets teveel van het goede alles bij elkaar?

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Oh meis, wat spannend en ik begrijp dat het eng is!

Ikzelf heb sinds zaterdag was buikpijn en bruinverlies (met slijm),dus begrijp heel goed ik wat voor 'n angst je zit!

Fijn dat je vanmiddag al terecht kan. Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent!

Sterkte en laat ff weten hoe het gegaan is. Dan duim ik ondertussen dat alles lekker doorgroeit daarbinnen...!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb een vroeggeboorte gehad, stond ook veel onder stress. naar aanleiding van bloedverlies zoals jij omschrijft ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Je bent, lees ik, minder dan 10 weken zwanger, klopt dat? ik wil je veel geluk en sterkte wensen.

4. Ekmef

Ekmef Lid

Mar 20, 2009
    14
    0
    0
    @ Ons kleintje: Morgen ben ik precies 10 weken. Wanneer ben jij opgenomen in het ziekenhuis? Normaliter doen ze dat niet met een dreigende miskraam toch? Hoeveel weken was je toen je kindje is geboren? Hoe gaat het nu met je?

@ Maar29, Bedankt voor je reactie. Hoe gaat het nu met jou? Heb jij al contact gehad met de vk?

Ik heb vanmiddag echo gehad en alles zag er goed uit. Gyneacoloog kon met echo geen afwijkingen zien, wilde niet met eendenbek kijken of er een wondje aan de buitenkant vd baarmoeder zag, omdat dat weer voor een evt nieuwe bloeding kon zorgen, waardoor ik nog ongeruster zou worden.
    Morgen gaat de geplande intake dus gewoon door en kunnen we weer ff aan de binnenkant van mijn buik spieken..

Ben nog steeds wel een beetje bezorgd hoor, maar ook wel weer een beetje gerustgesteld dat die kleine goed bewoog en het hartje klopte..

Share This Page