Kan het nog erger. Ik heb nu clomid genomen met een injectie van pregnyl om een eisprong op te wekken. Volgens de gyn moet ik tussen gister en vandaag een eisprong hebben. Wij dus aan de slag... en ja hoor, komt hij niet klaar. Hij is te gestrest. Ik voel me zo verschrikkelijk, ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen....! Ik ben echt boos op hem ondanks het feit dat hij zo zijn best heeft gedaan. Volgens mij moest hij ook huilen vannacht, maar ik kon hem gewoon niet troosten. Voel me echt een loser! Heeft hier iemand ervaring mee. Zal ik het dan uitstellen en een keer stiekem doen...??? liefs
Persoonlijk vind ik dat je niet boos mag worden om je man.. Als er stress in het "spel" is,dan kan het een logisch gevolg zijn dat je man niet klaar komt.. Praat er samen eens goed over,en leg je gevoelens uit,want op deze manier samen een kindje krijgen kan niet goed zijn.. Groetjes,Alida
Hoi Hoi, Ook wij hebben dat weleens meegemaakt, dat het gewoon door de druk niet wou lukken. Op het moment zelf was ik heel teleurgesteld en moest ik toen hubbie sliep, even een traantje wegpinken. Het is natuurlijk heel vervelend als je in de MMM zit en op het moment dat het moet het niet lukt, maar boos zijn op je man schiet natuurlijk ook niet op. Ik hoop dat het jullie snel zal lukken en praat er goed over met elkaar. Jullie hebben elkaar in deze vervelende tijd toch hard genoeg nodig. Liefs, Elvira
Ik denk ook dat het voor hem al vervelend genoeg is. Ja en daardoor voor jou natuurlijk ook, maar het feit dat hij er om moest huilen zegt al genoeg over hoe hij zich hier bij voelt. Maar als gister of vandaag de eisprong is , waarom probeer je het vanavond niet nog eens, maar dan met geduld, zonder dwang, gewoon er met zijn tweetjes er een gezellige tijd van maken. Misschien dat het dan wel lukt. En wat wil je dan stiekum doen? Die begreep ik niet helemaal. Bedoel je dan de pregnyl injectie? Ik denk dat dat ook iets is wat je echt samen zou moeten doormaken, want ik denk niet dat hij het leuk zou vinden als hij er niet eens bij betrokken word. hopelijk komen jullie er samen uit. Groetjes,
Ik herken je probleem, als het bij mijn man niet lukt doen we zelfinseminatie. Haalt de stress eraf en je hebt toch de eisprong benut.
Ik denk dat je hier goed met je man over moet praten. Anders komt er alleen druk tussen jullie en zal het de volgende keer weer zo'n spanning opleveren. Niet goed voor je relatie en niet goed voor het proberen zwanger te raken.