aflopende testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rosalyn, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Ik heb pcos en ben in mn eerste ronde met chlomid, 6 mei de eerste positieve test wel echt pas na de 5 minuten. Gisteren 26 mei eerst echo gehad vanwege krampen en kans op een bbz. Vruchtje en vruchtzak zaten gelukkig op de juiste plek. Wel was het vruchtje wat klein namelijk maar 2,3 mm. Wat rond de 5 weken en 2 dagen zou kunnen betekenen. Omdat ik nu zo angstig ben toch nog een kv test gedaan.. alleen t idee dat hij nu ineens afloopt! Wat denken jullie?

2. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Vind de onderste wel gelijk als die erboven hoor

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hij loopt goed op hoor.
    Alleen als je kijkt naar de c streep van vandaag is die donkerder waardoor de t streep lichter lijkt ;)
    Maar als ik het zo zie ga je richting de 6 weken? ik zou nu stoppen met testen aangezien je op een punt komt van hoog hcg gehalte waardoor he testen ook lichter gaan worden waardoor je alleen maar stress gaat krijgen.

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat de testen je iets kunnen vertellen over het verloop van je zwangerschap, dit maakt je alleen maar onzeker. Ben bang dat er niets anders op zit dan wachten :( Is niet leuk dat weet ik, maar de testen geven je geen uitsluitsel, sowieso doen ze dat nooit.

Succes met wachten! Ik hoop het voor je!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je zou nu dus een week of 7 zijn? Ik had mijn eerste echo met 6w6d en toen was het embryo 9mm. Dat was precies op schema voor die termijn. 2.3mm lijkt me dus echt véél te klein voor hoever je zou zijn. Ik hoop dat het toch goedkomt!

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Helaas zegt het niks over 't verloop van je zwangerschap! Hoe lastig ook maar je kunt niks anders doen dan afwachten! T zit nu iig op de goede plek dus die ongerustheid kun je los laten! Probeer wat te genieten! Over de grootte van het vruchtje of dat goed is of niet kan ik je geen antwoord op geven. Succes en sterkte met afwachten! Wanneer heb je weer een echo?

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    even goed lezen voor je iemand een hartverzakking veroorzaakt, ze heeft een echo gehad waaruit kwam dat ze 5 weken en 2 dagen is, ik lees geen gekke dingen van de gyn, dus ze is gewoon 5 weken en 2 dagen zwanger ;) en geen 7 weken aangezien ze dus een echo heeft gehad ;) 5 weken en een embryo van 2MM is dus heel normaal ;)

@TS stop met testen, je hcg loopt nu zo hoog op dat je testen dit niet aan kunnen, ga uit van je echo, ik neem aan dat je weer een keer terug mag komen, en ik ga uiteraard hard voor je duimen op een mooie echo voor zover ik uit je verhaal kan halen heeft de gyn je geen gekke dingen verteld toch ga hier aub vanuit, hier op ZP denken heel veel dat ze alles weten, maar een gyn heeft hiervoor gestudeerd hij heeft jou echo gedaan en met eigen ogen gezien.

8. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ik ben het met je eens dat het rot over komt terwijl wij er niks van kunnen zeggen, dus véél te klein, dat weten we niet.

Maar als ik een rekensommetje maak en TS heeft op 6 mei positief getest, een kleine 3 weken later volgens de echo 5,2 weken zwanger is, dan zou ze al met 2+3 positief getest moeten hebben?

Ik weet het niet, denk dat het alle kanten op kan. 1 mm verrekenen kan al een paar dagen verschillen zoals ik begreep.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je binnenkort een fantastische 2e echo hebt, TS!

9. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Wat iedereen hier al zegt, stoppen met testen. Je kunt er een eventuele miskraam niet mee voorkomen. Probeer te vertrouwen op een geode afloopt. Hoe moeilijk ook.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    TS heeft posi getest op 6 mei. Met een posi test ben je plusminus 4w. We zijn nu 20d verder. Da's 3w erbij. Dan kom ik op 7w. En dan is een embryo van 5w dus geen goed nieuws. Dat vind ik heel verdrietig voor TS, maar het is zo. En stel dat ze heel vroeg posi testte, zeg 10dpo. Dan scheelt dat een halve week. En dan nog is het echo-resultaat niet goed.

Edit: ik hoop natuurlijk van harte dat ik ernaast zit en dat TS hartstikke goed zwanger is en blijft.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik hoor zooo ontzettend vaak dat iemand tot 2 weken terug gezet wordt dus echt heel gek is dat niet, persoonlijk denk ik dat de gyn er wel wat gezegd van zou hebben toch als het er niet goed uit zag, uiteraard kun je met dit termijn geen garanties geven (met geen enkel termijn) maar we weten ook uit ervaring dat dit milimeter werk is, en een enkele milimeter al een week verschil uitmaakt, TS kan nu niet anders doen dan de volgende echo afwachten ;)

12. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Volgens mij gunnen we hier TS allemaal het aller aller allerbeste! Dus meid, probeer te wachten op je volgende echo.. Meer dan wachten kan je helaas niet doen. En vergeet niet: wonderen bestaan echt!

Lief knuf!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat gebeurd inderdaad regelmatig bij vrouwen die een onregelmatige cyclus hebben of geen idee van eisprong...
    In dit geval ben ik het met Hilly eens,en ziet het er niet zo goed uit.

Ts,alles kan nog,maar hou er rekening mee dat het niet goed zit.Ik hoop uiteraard dat wij ernaast zitten...

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou dat ben ik met je eens maar als ik naar TS haar onderschrift kijk qua cyclus vind ik dat behoorlijk uiteendlopend, vandaar ook mijn reactie, ze heeft echt geen regelmatige cyclus als ik het zo zie ;)

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee,dat ben ik ook met jou eens...dat wij dat kunnen he:D...
    Maar feit blijft wel dat je niet met 2 weken en een paar dagen positief kan testen...dat is namelijk net na haar eisprong.Dus gebaseerd op haar eerste positieve test op 6 mei en de echo van nu,ben ik ook bang dat het niet goed zit.

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik baseer het op haar posi-test. Zoals ik ook uiteenzette ;). Zelfs al zou ze extreem vroeg posi getest hebben, dan nog zou ze 6w zijn en geen 5w. Kijk ook maar naar haar foto en haar aantekeningen over de CB-testen.

Ik ben geen doemdenker en schep er geen genoegen in om te zeggen dat ik iets er niet goed uit vind zien... Maar ik denk dat mensen meer hebben aan realistische reacties.

Deel Deze Pagina