Afleiding zoeken is lastig voor mij ik zit ivm mijn lichamelijk gezondheid thuis en ben niet mobiel dus moet me redden met wat er in huis te doen is heb wel wat hobby's maar heb er geen zin meer in de laatste tijd om ze te beoefenen maar komt vast wel weer. En zal ik inderdaad even navragen de volgende keer ik zelf wist het niet zeker maar mijn verloofde zei ook dat die kralenkrans nu met de clomid weg is en moet ook eerlijk zeggen dat met de inwendige echo ik die kralenkrans inderdaad niet meer zie :O Ik weet er te weinig van om er echt iets over te kunnen zeggen verder haha En mijn verloofde had inderdaad ook al wat zitten uitzoeken over die test en die kwam heel slecht eruit zei die alleen maar negatieve dingen leest die erover en bij mij was die 2 dagen voor ik ongesteld werd heel licht streepje zichtbaar dus we hadden wel hoop dat het toch raak was en de dag erop was die negatief maar die gaan we ook niet meer kopen heb er nog 3 die maak ik nog wel op als dat nodig is haha en heb ook nog 1 van clearblue liggen die digitale en een aantal van de action (die schijnen wel erg goed te zijn) Dank je ik hoop het ook heel erg kunnen wel een keer goed nieuws gebruiken met alle tegenslagen de afgelopen jaren
Wens86..ik ben ook in behandeling met clomid..en klets mee in een clomidgroepje. Wellicht vind je het leuk om aan te haken. Over ovulatietestjes..bij mij sloegen de extra sensitive van sensitest ook 5/6 dagen lang positief uit. Heel onhandig..Die had perongeluk besteld toen. Nu weer de gewone gebruiken en dr blij mee. En tempen zou ik je ook zeker aanraden. Geeft echt goede info.
Volgens mij heb ik niet de extra sensitive weet het niet zeker moet ik even kijken maar welke gebruik jij dan? en tempen heb ik een tijdje gedaan miss weer oppakken naast die testjes
Oke nee dan heb ik ook niet de extra gevoelige de mijne hebben geen groene kant ik heb geloof ik ook de normale van sensitest
Ok in dat geval gewoon langzame eisprong misschien. De ronde dat ik dat had was ik wel zwanger geraakt. Maar misschien kwam dat ook omdat je dan dagen lang door blijft klussen HAHA. Nu hou ik het weer bij de gewone hoor. Vind ik wat duidelijker. Overigens worden mijn follikels ook soms wel 28/29mm groot! Ook zonder clomid. Aard vh beestje denk ik dan maar.
Oh meis ik weet hoe moeilijk het is. Je omschrijving is er 1 die ik heel vaak geschreven heb. Mijn tip aan jou, denk nog een keer goed na of het slim is om niets aan je moeder te vertellen. Ik denk namelijk dat je haar goed kan gebruiken nu je in de mmm zit. Het is enorm zwaar, naak het niet nog zwaarder voor jezelf. Er zijn hier ook best wat topics waar je je ervaring, frustratie, teleurstelling, wanhoop enz. Met andere dames kan delen. Dames die het zelfde meemaken als jij. Dikke knuffel!
Ik denk er veel over na en heb t ook meerdere keren met mijn verloofde over gehad maar elke keer kwamen we er allebei op uit dat we het toch graag nog stil willen houden. En ja ik zal haar inderdaad goed kunnen gebruiken ze is zelf ook bekend in de medische wereld maar dat kan ook weer averechts werken ik ben wel een type dat iets graag op haar manier doet (botst ook wel eens tussen mij en mijn verloofde hij kan ook erg koppig zijn haha) ben dol op mijn moeder maar kan er absoluut niet tegen als zij zich bemoeit met mijn leven en dat doet ze wel dan ik ken haar daar te goed voor en dat is wel het laatste wat ik kan gebruiken nu qua steun mis ik haar maar denk dat het erg zal gaan botsen door haar bemoeienis ze bedoelt het goed maar ben 29 dus heb daar geen behoefte aan nooit gehad ook dus zoals je al merkt is het een lastige situatie. Weet me tot nu toe nog steeds staande te houden en we zullen haar er uiteindelijk wel bij betrekken mocht het niet blijven lukken mijn verloofde merkt ook wel dat het steeds zwaarder voor me word ben vaak niet te genieten door de teleurstellingen gecombineerd met die hormonen die door mijn lijf gieren en de zware nestdrang die ik al jaren heb die steeds sterker word, maar we redden het wel we hebben elkaar en dat scheelt al heel veel