Even een nieuw topic voor dit testje. Vandaag 4.4 zwanger, mooie duidelijk kv testen gehad gister en 3 dagen geleden. Had nog een sensitest midstream liggen en die vanmorgen gedaan. De streep was gelijk zichtbaar, maar hij blijft heel raar. Lijkt aan de rechterkant veel lichter, te licht vergeleken met de vk testen van eerder. Linkerkant is wel mooi donker, bijna net zo donker als de controle streep. Verder is er nog overal kleurstof te zien. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Heb zelf slechte ervaringen met lichter wordende testen, altijd rond deze termijn, dus vandaar de onzekerheid.
Ik zou me er niet zo druk om maken Ik heb geen ervaring met sensitest maar wel met kruidvat. Vind je testen er mooi uitzien. Het verloop van je zwangerschap is toch nooit te zeggen helaas Probeer er van te genieten!
Ik vind die testen echt waardeloos , in het begin van mijn zwangerschap deed ik er een mega licht , deed ik met dezelfde urine een andere en ja hoor mega donker ik zou dus de kruidvat vertrouwrn
@loetje: niet druk maken met mijn voorgeschiedenis gaat helaas niet, ik zou het graag willen... Genieten zal ik pas als ik een kleintje gezond en wel in m'n armen mag houden. @missymaaike: O kijk dat klinkt goed! Had jij ook zo'n rare half donkere half lichte streep? Ik ga morgen weer een kv doen. Als die niet lichter is dan de vorige kv dan het weekend cb. Hopelijk zegt die dan 3+!
Gezien je kv testen (mooi duidelijk ), zou je nu al een cb kunnen doen. Grote kans dat daar zwanger .. weken komt te staan. Die andere test lijkt me niet goed te zijn door gelopen, omdat er ook aan de bovenkant kleur zit. Die zou ik beschouwen als een kapotte test.
Ook de sensitest geeft een duidelijke streep. Je kan 'm echter niet vergelijken met de Kruidvat want is een ander merk. Ieder merk heeft een andere kleurintensiteit. Vergelijkingen maken kan je dus enkel en alleen met hetzelfde merk.
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap met deze testen getest. Kreeg daar een lichte streep, terwijl KV super duidelijk was. Ik zou dus niet van de Sensitest uitgaan, maar van je KV. Snap dat je onzeker bent. Ik ga in ieder geval kei hard voor je duimen,
Dank voor het duimen, hopelijk helpt het! Hopelijk geeft kV morgen een mooie dikke streep en heb ik me vandaag voor niks zorgen gemaakt.
ja dat had ik ook zelfs een knal test en geen streepje op dezelfde urine het blijven goedkope chinese testen Hahah denk dat de kleurstof op was
Rijtje onder elkaar, ik durf te beweren dat ze oplopen Met deze termijn nog nooit zulke donkere testen gehad dus dat is hopelijk een goed teken!
Idd ja, die donkere van vandaag is even het duwtje in de rug wat ik nodig had. Begin nu pas te beseffen dat ik echt zwanger ben . En ja alles kan nog fout gaan, maar zo'n mooi begin hebben we al zo lang niet meer gehad!