Hallo allemaal, Ik heb zo'n2 weken geleden een testje gedaan (matcare casette),dacht negatief met een vaag voorgedrukt streepje. Begin er nu echter aan te twijfelen,heb sinds een paar dagen last van gespannen borsten,pijnlijke tepels en krampen in mijn buik. Ik heb nog nooit last gehad van pijnlijk borsten ook niet bij mijn vorige zwangerschappen. Zou het kunnen dat het toch een positieve test is,ik weet het niet meer, heb een hele wazige cyclus, tijdens clomid had ik altijd netjes periode van 30 dagen,vorige maand 28,ondanks dat ik clomid niet meer slik.En nu zit ik op cd 69. Wie herkent er iets van, en zijn pijnlijk tepels en gespannen borsten alleen af te leiden naar een zwangerschap?
Ik heb ook altijd pijnlijke en gespannen borsten en tepels na mijn ei(zoals nu). Misschien heb je wel een cyclus overgeslagen en nu je ei?!? Succes!
heb er nu al een week last van,sinds gisteren ben ik 's ochtends misselijk,vandaag zelfs nog overgegeven.tussendoor steken in m'n buik,dit word anders m'n langste cyclus tot nu toe.
Hier is nog altijd alles hetzelfde.Inmiddels cyclusdag 75, nog steeds met vlagen misselijk, nog steeds last van m'n (.)(.),nog niet getest. Om de een of de andere reden ben ik andere oorzaken aan het zoeken.Misschien omdat ik al zovaak teleurgesteld ben.Afgelopen zondag,liep ik over een markt,kreeg me een steek in m'n buik dat ik toch even moest blijven staan.
Even update, bleek zwanger te zijn Heb vanmorgen vruchtje verloren.Heb nu behoorlijke buikkrampen en verlies heel veel bloed.