Nou meiden , had nog een ultra test over dus had vanochtend weer getest (2dagen later) en het streepje zag ik bijna niet meer..... Vorige streepje was ook heeeel vaag maar hij zat er echt! Dus als een gek digitale van cleurbleu gekocht en ik krijg als uitslag : NIET ZWANGER....... Dus , ik weet echt niet wat ik nu moet denken en zit er een beetje doorheen... Heb echt het gevoel alsof ik mezelf gigantisch voor schut heb gezet.... M,n onderbuik in nog steeds niet gevoelig en m,n borsten doen ook nog geen pijn ( wat ik normaal gesproken wel altijd heb) ... Ik weet het echt niet meer..... wel of niet zwanger? Ik wacht het af tot zaterdag of zondag.... dan doe ik weer een testje.... Ik hou jullie op de hoogte..... Liefs Melanie
Hey Melanie, Wat vreselijk sneu zeg! Ik hoop maar dat je in het weekend alsnog een positieve test in handen hebt. Natuurlijk sta je niet voor schut, je bent natuurlijk helemaal in de wolken, en iedereen zegt altijd een streep is een streep. Misschien was het toch te vroeg..... Ik duim voor je dat je toch nog een positieve test hebt dit weekend. Sterkte!
Hey ravi Ik hoop het ook! Het is maar afwachten of ik ongi word..... En zo niet dan doe ik zondag of maandag nog een digitale test.... Liefs
MiaMel is helaas toch ongesteld geworden, dus om verdere felicitaties te voorkomen sluit ik dit onderwerp. Groetjes, Wendy Moderator