Accomodatie tips Griekenland zomervakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 1 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Aankomende zomervakantie willen wij graag met de meiden ( 11 en 9) naar Griekenland. Voorheen gingen we altijd naar een All-inclusive vakantie of een camping..
    Nu vinden we het leuk om elke avond lekker uit eten te gaan en niet vast te zitten aan het hotel of appartement.
    Wel vinden we het fijn dat het niet al te kleinschalig is, zodat er wel ruimte is voor het maken van vriendjes en vriendinnetjes. Restaurantjes op loopafstand etc, beetje centrale ligging..

Hebben jullie tips voor een leuke accomodatie? Ik zie veelal of mega complexen all inclusive, of hele kleinschalige accomodaties die dan wel obv logies/ontbijt zoeken.. Eigenlijk zoeken we er iets tussen in :)

Canarische eilanden mag evt ook, maar daar is het uit eten gaan volgens mij wel weer wat duurder dan Griekenland..

Ik hoor graag jullie aanbevelingen.

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij zaten op Kreta in Chersonissos bij Bellos. Leuke appartementen. Veel Nederlanders dus aansluiting komt denk ik wel goed. Hier waren vooral de glijbanen favoriet. Super leuk personeel.

Enige nadeel is dat het naar het centrum berg af is en dus ook op. Is overdag best een dingetje.

Deel Deze Pagina