oke, 10 augustus ongesteld geworden. 27 augustus 2 druppels roze verlies gehad en slijm. 23 augustus gemeenschap gehad. Ik dacht namelijk dat mijn eisprong 22 augustus was. ivm slijm. 4 september test gedaan, ik zag een licht streepje (niet iedereen zag het sommige wel). echt een tuurstreepje. dag erna negatief. nu zit ik op 17 dpo. nog geen menstruatie. Ik weet het echt even niet meer. Kan ik dus wel zwanger zijn?
Ik had iets soortgelijks.. Ook eerst wel positieve testen (licht streepje, maar wel duidelijk) en 2 dagen later waren ze negatief. Ik ben toen langs de huisarts geweest en hij vertelde dat het een vroege miskraam was geweest en dat ik de bloeding (die ik tussendoor niet had gehad) moest afwachten. Ben 17 juli naar huisarts geweest en uiteindelijk kreeg ik het weekend erop een bloeding.. Ik zou voor de zekerheid nog een keer testen en als het negatief is, misschien even een afspraak maken bij de huisarts? Het kan namelijk zijn dat het ook bij jou mis is gegaan, maar dat je lichaam het niet zelf 'opruimt', zeg maar.
27 augustus wat roze verlies? Dat kan juist heel goed van je eisprong zijn, temeer omdat je een paar dagen vantevoren wat slijmverlies had. In de dagen voor je eisprong verlies je juist vruchtbaar slijm. Dus ik denk dat je een ovulatiebloeding hebt gehad op 27 augustus. Tel daarbij het gemiddelde op van een luteale fase van 14 dagen en dan is je NOD dus 10 september geweest ongeveer en zit je nu 2 dagen na NOD. Spannend hoor! Over een paar dagen nog eens testen!
4 dagen voor eisprong maak je al vruchtbaar slijm aan wat de zaadjes omhoog helpt te zwemmen. Die kunnen best 4 dagen overleven en klaarliggen tot je ei springt. Dus.........er is zeker een kans dat je zwanger bent! Vorige week getest? Dan nu even weer testen. Ben benieuwd!
Lees even mee hoor. Ik zit ook in dat schuitje. Mijn lf is nu ong 15dpo Testen negatief en verder niks
inmiddels nog steeds niet!! was gister naar de dokter, maar die deed er niet veel mee.. zei alleen dat ik nog een keer moest testen en dat heb ik gedaan en weer zo negatief als wat dus ik ga me geld er niet meer aan verspillen! ik wil nu gewoon ongesteld worden!!!!!!!!!!
ik was 11 dagen te laat en negatieve testen.. streste zelf veel te veel waardoor ik veel te laat ongesteld werd...