Hallo wil graag bij iris gaatjes laten schieten voor oorbellentjes ze il ze nu ook zelf vandaar maar wie woont er in de buurt van zwolle en weet waar ik dat kan doen .. was al bij twee geweest maar die doen het niet groetjes yvonne
ze il ze nu ook zelf vandaar begrijp ik goed dat je dochter van nog geen 2 aan heeft gegeven dat ze gaatjes in dr oren wil?
ja klopt begrijp je helemaal goed haar vriendinnetje heeft ze ook en nu zit ze de hele dag ik ook bel oor .. Misschien wacht ik ook nog wel ff hoor ..
Tja ik zou wel wachten met nog geen 2, ik ben eigenlijk helemaal geen voorstander van gaatjes bij jonge kinderen. Ik zeg eerlijk, dat mijn meisje ze heeft was een uitzondering waar ik een hele tijd overna heb gedacht. Ze halen zich zo snel open op school of kdv oid en ook de zenuwen in de oortjes beschadigen zo snel. Mijn meid wou ze zelf ook, die bleef er maar om zeuren had er zelfs dromen over dat ik toch maar de knoop met 4,5 heb doorgehakt, tegen mijn principes in want ook een kind van 4 kan eigenlijk nog geen keuze maken voor zoiets.
alicia heeft ze sinds ze 9 maanden is geloof ik of misschien zelf iets eerder. en het koste inderdaad wat moeite om het te laten zetten. wij zijn toen gewoon een paar juweliers ingelopen en op den duur hadden we raak en deden ze het dus wel. dus gewoon blijven proberen en vragen
Hallo, Er zijn voor kinderen ook tig verschillende soorten plakoorbelletjes, misschien dat een idee? Zo heeft ze toch oorbelletjes voor nu, zonder gaatjes te laten schieten. Groetjes Brez
toen ik 6 was kreeg ik oorbelletjes van mijn tante. na een half jaar kreeg ik op schoolplein een voetbal keihard tegen mij oor. gevolg, dik ontstoken oor, ik 2 keer daags zo hard gillen dat ontsmetten en draaien heel erg zeer deed dat mijn moeder ze er acuut weer uitgehaald heeft en toen ik 12 was mocht ik weer gaatjes. mocht er hier dus ooit nog een meid komen zal ze het tot minstens 12 jaar met neppers moeten doen maargoed, hier heeft TS eigenlijk niet om gevraagd, die wil weten waar ze het wel kan laten doen... en daar kan ik nie mee helpen want ik woon een heel eind van zwolle.... succes met de zoektocht
In Slowakije is het heel normaal dat je baby's van 2, 3 weken al oorbelletjes door laat schieten. Volgende week gaan we naar vrienden van ons, die daar wonen, en hun dochter (drie maand) heeft ze ook al gekregen toen ze nog geen maand was. Eerst keken wij daar raar van op, maar het is daar echt gewoonte. Dus het zal heus niet altijd nadelige gevolgen hebben. Ik ga wel vragen komende week waarom ze het al zo vroeg doen. Ben ik wel benieuwd naar. Succes ermee!
Ik woon zelf in arnhem en dat is dacht ik niet zo gek ver van Zwolle vandaan en ik heb ze bij Giovanna met 2/3 maanden ongeveer laten zetten. Dus mocht je geintresseerd zijn dan weet ik een juwelier. Ga verders geen reden geven waarom we ze gezet hebben want daar word dacht ik zo niet om gevraagd.
Channie > als ik hier niks kan vinden vraag ik wel ff aan jou voor het adres meiden ga wel ff verder naar vragen bij de winkels als ik weer in de stad ben ... In ieder geval gedankt
Ik had ook heel jong al gaatjes in mn oren , en heb er nooit last van gehad. Succes met het zoeken naar een goede shop meid!
Persoonlijk vind ik 2 jaar wel erg jong voor gaatjes, mijn dochter krijgt ze pas op haar 10de! Maar goed ik hoorde dat ze bij lucardi wel bij jonge kindjes gaatjes prikken, als ze zelf kunnen aangeven dat ze dat willen!
Ik heb het met 8 maanden laten doen. Er is bij ons maar 1 drogist die het doet. Maar ik weet dat ze veel bij Surinaamse juweliers het gewoon doen dat is heel normaal in hun cultuur hebben ze die misschien bij jullie in de buurt?
Hier in Arnhem zit er eentje op de steenstraat, carmiggelt heet ie. Arnhem niet zo heel ver van zwolle af...kleine 3 kwartier.
youame krijgt ze pas als ze er zelf om vraagt en dan ook snapt dus rond 4 jaar denk ik ik kreeg ze ook heel jong en bij mijn hebben ze mis geschoten op het randje van mijn oorlel ben gelijk naar buiten gerent en pas toen ik 12 was durfde ik het nog een keer te proberen ik zei ook dat ik het graag wou maar kindjes van die leeftijd zitten niet eens echt stil