Hallo. Word er bij jullie op de psz ook getrakteerd als er een broertje of zusje geboren is ?? ik heb het bij mijn zoontje nog niet meegemaakt dat dat gebeurt is namelijk. Zo ja heeft iemand een tip waar ik dan op zou kunnen trakteren ? het moet wel simpel zijn, heb niet heel veel energie om er veel werk van te maken na de bevalling denk ik hihi
Ik weet niet of het normaal is maar denk dat ik het wel ga doen. Ik heb een mini cupcake vormpjes. Ik ga ze binnenkort maken en invriezen. Glazuur (van poedersuiker en water) erover en wat muisjes
Wij hebben onze zoon wel laten trakteren toen hij een broertje kreeg. We trakteerden lange vingers uiteinde besmeerd met boter en blauwe muisjes erop.
Bij mijn dochter wordt wel getrakteerd bij de geboorte van een broertje of zusje, je kan altijd even overleggen met de juf van de groep.
oh dat is een goed idee, cubcakes invriezen, ik wist niet eens dat dat kon haha lange vingers is ook een goed idee
Hier ook getrakteerd bij de geboorte. Wil je er echt geen energie insteken, bestellen! zo duur is het tegenwoordig niet.
Hebben wij ook gedaan, alleen dan met roze muisjes... Was een groot succes! Ik geloof alleen dat ik glazuur had gemaakt ipv boter
Mijn zoontje is altijd blij met lange vingers (ah of jumbo) met glazuur en muisjes. Die kan hij met zijn melkallergie namelijk okk mee eten met de andere kindjes. Ik denk dat we dat gaan doen.
Ja dat was ook het plan. En volgens mij bestaat er ook roze/blauwe chocopasta. (Alleen komt een bevalling altijd (nou ja meestal dan) onverwacht. Dus, het was ineens haastwerk op het laatste moment. Ik vond het ook zo sneu als mijn zoon naar de PSZ ging zónder een traktatie.)
Idd paarse. Bevalling komt meestal onaangekondigd. Ik heb dan geen zin om nog eens iets klaar te maken, dus ik ga van te voren al een traktatie maken.
Ik heb 2 cakes gekocht en een pakje blauwe fondant en muisjes. Fondant uitrollen en om de cake heen, beetje glazuur er op (poedersuiker met water) en muisjes er op. Zo hoefde papa geen beschuitjes te gaan smeren op scho.) Zo klaar en de juffen van de psz vonden het geweldig, hadden nog nooit zoiets origineels gezien.
Ik ga er helemaal geen moeite voor doen, wij bestellen geboortekoekjes via internet, 17,50 voor 120 stuks. Man moet in 2 klassen op 2 locaties trakteren, oudste zoon in de klas, jongste op kdv en psz, en ik heb een hekel aan gefrobel in de keuken, haha. Zie mezelf dan ook niet een paar dagen na de bevalling 100 cupcakes bakken en versieren. En ik kan het ook niet nu alvast maken, want we weten niet wat het wordt.