5 dagen low budget eten zonder kookspullen?

Discussie in 'De lounge' gestart door vernon, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Yep,
    Die waterkoker werkt, ik heb een tante die in het bejaardentehuis zo haar eieren kookt.
    Je kan ook couscous en van die chinese deegslingers (kweenie hoe t noemt) maken dan. Kokend water erdoor en hupsakee.
    O en eentje wat ik vroeger deed: stukjes kaas, ananas, marshmallow op een prikkertje in een kaars houden en dan smelt het zo een beetje, lekker hoor.

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Cup a soupje met brood zodat je toch iets warms binnen krijgt?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    met een waterkoker dus ook noodles en bamisoep :D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    op het plaatje van een koffiezetapparaat kan je ook knakworst warmen (om maar voorbeeld te geven...). Als het tenminste apparaat is wat niet zelf uitschakeld;)

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

6. vernon

vernon Niet meer actief

Het is nu ff flink k** en doorbijten, maar ik heb urgentie gekregen dus hopelijk zit ik over 1 a 2 maanden in mijn huisje :)

7. vernon

vernon Niet meer actief

Ik heb trouwens echt helemaal niks. Geen waterkoker, geen magnetron, geen koffiezetding, echt naaaadaaa! En ook geen thuis, waar ik dingen klaar kan maken helaas..

Het wordt salades met wraps en brood met kaas en groente, en soep warm maken in de albert heijn haha

Thanks allemaal :)

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Waar (welke wijk) in Groningen woon je?

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Jemig

Ik heb volgens mij nog wel een magentron staan op zolder... en groningen is niet zo ver..

10. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Pff, lastig hoor meid, het zit er budgettair ook niet in om een waterkoker aan te schaffen denk ik hè?

Ik ben ook vegetariër, wat je als hele simpele maaltijdsalade kunt maken is van een krop sla, een blikje mais, beetje komkommer en wortel geraspt met wat dressing of slasaus. Je kunt er ook nog voorgekookte aardappeltjes in doen, als je die kant en klaar kunt kopen.

Stokbroodje gezond met kaas, sla, tomaat, beetje mosterd.

Broodje met eiersalade.

Jemig, ik vind het echt lastig te bedenken, ik zou denk ik lekker stevig brood en beleg toch als hoofdmoot nemen. Het is wel wat saai, maar je krijgt wel gewoon je voedingsstoffen binnen. Mocht je een waterkoker kunnen regelen dan worden je opties alweer een stuk uitgebreider.

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb wel een waterkoker voor je..

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Loop eens langs de broodjeszaken of de smullers bij het station. Als je netjes vraagt net voor sluitingstijd of je de restjes mag hebben doen ze niet zo moeilijk.

De avocado's zijn in de bonus bij AH: erg goed voor je omega's, heel gezond en al erg lekker met een drupje chilisaus erop!

13. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Vernon..!!! Meid ik heb gezegd dat als ik wat voor je kan doen ik het ook doe, dus bij deze.. Je bent sowieso écht welkom om een prakje te komen eten. En, aangezien ik druk aan het huis-leegruimen ben; Ik heb een oud krotoventje en een magnetron die je zo van me mag hebben! Als je ze wil moet je het maar zeggen, dan ga ik kijken of we m misschien bij je kunnen krijgen!!

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

op marktplaats een goedkope magnetron of zo kopen voor paar euro? kan je altijd daarna weer verkopen.
    Ik heb er net een weggegooid, heeft maanden op mp gestaan, voor paar euro was hij op te halen.... dus wie weet.
    gr brenda

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ach meid..
    Waar in Groningen woon je?
    Misschien kan ik iets voor je doen?
    En waar ben je met kerst?? ;)

16. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Meid toch, waar ben je dan? Een hotel ofzo?
    Ik woon in Enschede, kom je niet oorspronkelijk uit deze regio?
    Heb geen kamer over, maar aanschuiven kan altijd, slapen ook, maar dan moeten we iets improviseren!

Maar ik zit niet bij je in de buurt, meiden uit Groningen, laat van je horen, neem aan dat je dan elke avond in ieder geval wel ergens aan kunt schuiven!!

Edit; ik ken natuurlijk je situatie niet, maar durf om hulp te vragen hoor! Je kunt niet alles alleen oplossen!!

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid ik heb het niet meegekregen, maar zit je helemaal in je uppie? niemand in je omgeving waar je een hapje mee kan eten? Zit je met de kerst ook alleen?

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Een vriend van mij in Groningen heeft een waterkoker te leen.

19. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha daar had ik nou nog nooit van gehoord, koken in de vaatwasser grappig zeg, vraag me toch af wie er op zo een idee komt

20. vernon

vernon Niet meer actief

Dames,

HEEEEL erg bedankt voor alle lieve reacties!! Hartverwarmend :) Echt heel lief!

Ik zit nu in een hostel ja, en ga vanmiddag naar opvang waar ik kan blijven tot ik een huisje heb (ik heb urgentie gekregen). Daar kan ik gelukkig gewoon koken, dus gezond eten.

Met kerst alleen ja, maar ik heb altijd nog een prachtkind van 5cm in mn buik ;)

Nogmaals, HEEL erg bedankt!

♥ ♥ ♥

Oja, ik heb daar trouwens bijna geen toegang tot internet, dus ik lees het hier niet meer. PM lees ik wel, wanneer ik kan x

Deel Deze Pagina