Naar aanleiding van het topic over het kopen van de kinderbijbel wil ik graag een biechtstoel topic openen, niet om te kletsen met elkaar over geloven ofzo maar puur om te biechten Dus ligt je nog wat op je hart, moet je iets biechten ? Doe het hier En dames, wees lief voor elkaar, net zoals in het bijbel topic .. je ziet het, we kunnen het !!
Ik biecht op dat ik verschrikkelijk lui ben vandaag! Eigenlijk wat boodschappen moet halen maar totaaaaal geen zin in heb!
Ik biecht op dat ik zojuist mijn broertje heb gebeld om me te komen helpen. Doordat ik sinds kort weer studeer, daarnaast werk, zorg voor het huishouden en onze zoon ben ik een beetje de grip verloren. Ik heb echt hulp nodig om het huis weer een beetje op op te orden te krijgen voordat manlief zo thuis komt met onze nieuwe meubels. Oh en ik biecht ook op dat ik nog 4 wasmanden moet weg strijken en misschien nog wel meer wassen moet wassen.
Haha dat vergeven gaat makkelijk zeg!!! Ik biecht op dat ik soms wel eens fantaseer over weggaan bij mijn man. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Wil gewoon wat meer leuke dingen doen. We zijn zo saai en ik denk dat er veel meer uit het leven te halen valt.
Ik biecht op dat ik gisteren toen mijn zusje vroeg of we al wisten naar welke school onze dochter zal gaan ik zei dat we dat nog niet wisten, terwijl het eigenlijk al bijna zeker is naar welke school ze gaat. Maar ik heb geen zin in alle opmerkingen die daarop gaan volgen . Nou ja, ze is ook pas anderhalf, het duurt nog zo lang voor het zover is....
Als mijn vriend zijn papadag heeft loop ik altijd (telefonisch) te commanderen dat ze goed moet eten, naar buiten moet en lekker met haar moet gaan spelen... vandaag is mijn vriend de hort op, hebben we op de bank een barbie film gekeken met een bak m&m's, loopt ze nog in haar pyjama en hebben we ff naar buiten gekeken.. vergeef me schat.. ik ben een hypocriet!
Hahahaha, dit vind ik stiekem wel heel grappig Ik biecht op dat ik ook een internetverslaafde ben, en dat ik het liefst met achter m'n laptop op het internet rondneus en tegelijkertijd tv kijk, haha!
ik ben een vreselijke sloddervos! momenteel is het hier ook best een enorm zooitje. maar ben nog niet in staat het op te ruimen. tis zondag! en NEE ik ga geen foto maken.
Biecht op dat ik al een tijdje de was verwaarloos. Ik was wel maar vouwen is nog niet aan mij besteed en elke keer beloof ik me zelf dat ik het deze dag eens zal doen. Dit gaat al maanden zo. En daar kan ik zo vreselijk van balen.
Ik biecht op dat ik opdit moment echt mega kapot moe ben van mijn zoontje Hij is nu bijna 10 weken en heeft nu sinds een paar weken enorme moeite om in slaap te vallen en heeft daarbij tussen alle flessen door enorme drifthuilbuien :x als hij geslapen heeft en je hem wakker maakt begint het al, (ja okee hij heeft honger) maar zo driftig huilen, dan geef je hem meteen een schone broek, geef je de fles en hoppa daar gaan we weer, hij heeft natuurlijk nog wel eens last van krampjes maar dat huiltje klinkt anders, maar goed vanmorge was echt zo heftig, om 06:30 werd hij wakker van de honger, toen weer het zelfde ritueel daarna hebben we hem in bed gelegd maar sinds dien wilde hij niet slapen, wat we ook deden niks was goed, uit onmacht hebben we hem maar tussen ons in in bed gelegd maar ook dat heeft niet geholpen van 07:00 tot 10:15 heeft hij lopen krijsen, na het flesje van 10:30 werd hij eindelijk moe en heb ik hem in mijn armen in slaap gewiegd en heb hem daarna op mijn plek in bed gelegd want dat is lekker warm, want owee als ik hem in zijn eigen bedje leg dan kan ik weer opnieuw beginnen. vandaar dat ik kapot moe ben! nu ik dit typ hoor ik hem alweer brullen helaas