Ik hoop dat iemand me kan helpen... Afgelopen woensdag hebben we onze 3e pick-up gehad van maar liefst 28 follikels, omdat ik behoorlijk wat symptomen (en dus ook heel veel pijn) had van een overstimulatie heeft de gyn besloten dat alle bevruchte eitjes ingevroren zouden worden. Dit vind ik erg jammer, maar ja niets aan te doen. Er zijn 10 goede embryo's ingevroren op donderdag. Woensdag en donderdag heb ik wat licht bloedverlies gehad, voornamelijk oud bloed van de punctie denk ik. Maar vanochtend na mijn toiletbezoek ben ik beginnen bloeden. Ik maak me hier wel een beetje zorgen om. Nu al de regels??? Dat zou toch veel te vroeg zijn?? Op internet kan ik nergens hier iets over vinden dus ik hoop dat er hier mensen zijn die ook zoiets ervaren hebben, of weten wat het kan zijn, en of ik me zorgen moet maken? Groeten Snoezel81
Misschien even de kliniek bellen. Het lijkt me ook te snel voor de ongi. Wellicht is er een wondje open gesprongen. Lijkt me wel verstandig om even te bellen om te vragen wat het kan zijn.