5 dagen na ei bruinverlies!?!?help!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sannehai, 25 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hallo dames

weer es een vraagje!

ik zit al weer in de stress, net geklusd met mn mannetje in de douche, vind ik bij het afdrogen oud bloed!

ahh help ik zit nog maar 5dpo.....:S:S ik word toch niet al weer ongesteld eh? vorige ronde werd ik ook na 10dpo ongesteld.. en al vanaf 8dpo oud bloed verlies...

maar 5dpo is toch wel erg vroeg:S?of zijn er meer mensen die dit wel eens hebben?

mn temp was vandaag ook lager en ik had gisteren mega buikpijn, een soort van strak gevoel kon er haast niet van slapen heel erg irri

weet iemand wat dit kan zijn want wil echt al weer niet ongi worden we hadden zo ons best gedaan deze keer!

Help...alvast bedankt groetjess

2. Sannehai

iemand een idee?

3. Happyme

Happyme Actief lid

6 mei 2008
    375
    0
    0
    Gezien de lengte van je cyclussen lijkt het me dat je nog aan het ontpillen bent, hierdoor kan je cyclus van slag zijn en dus onregelmatig bloed verlies hebben. Maar meestal trekt dat na een paar maanden wel bij. Als het zo kort blijft, zou ik na ongeveer een jaar zeker naar de ha gaan om het te laten onderzoeken, want normaal gesproken moet je toch minimaal 10 dagen na je eisprong pas ongesteld worden.

4. Sannehai

ja dat klopt het kan nog ontpillen zijn.. ik hoop het toch echt niet w zullen zien of het doorzet....bedankt voor je antwoord:)

5. Sannehai

maar deze cyclus was trouwens wel veel korter dan de andere 2 maarja we zullen zien..

6. Sannehai

het is trouwens niet veel geworden...heb de hele dag met een inlegkruisje kunnen doen en daar zit mega weinig op...:S

kben benieuwd of het doorzet....

Deel Deze Pagina