Hallo, ik heb toch zo'n vreemde cyclus momenteel en ik vraag me af of iemand dit herkent en mij kan helpen. Ik was uitgegaan van een cyclus van 30 dagen,het gemiddelde van de afgelopen keren. Op dag 25 was ik voor de eerste keer misselijk en dat werd steeds meer. Dit heb ik nu af en toe nog. Op dag 27 begon het bruinverlies,dit duurde tot dag 35 en stopte toen helemaal. Op dag 37 heb ik getest,deze was negatief. Op dag 39 heb ik weer getest en deze was weer negatief maar is een paar uur later opgedroogd in een licht streepje. (Niet grijs) Gisteren ging ik naar het toilet en in mijn onderbroek zat een vrij dikke en lange slijmsliert die ik helemaal kon uitrekken net als vruchtbaar slijm. Kan het zijn dat ik zo'n extreem late eisprong heb of zou het iets anders betekenen? Misschien is er iets niet in orde? Ik zit nu op dag 42. Ik zal erbij vertellen dat dit nog maar de 3e ronde is,zou het dan toch het ontpillen kunnen zijn? Alvast bedankt! Liefs Pluis
Ik denk gewoon dat je van dag 27 tot dag 35 je menstruatie hebt gehad, ook al was dat vooral bruin. En dat slijm, tsja, dat kan de gehele maand wel voorkomen, hoeft niet per se iets te betekenen. ik denk dus dat je al in de 4e ronde zit...
Bedankt voor je reactie. Het was trouwens niet "vooral bruin",het was alleen maar bruin en erg weinig.
er is niet zoveel van te zeggen... zou zomaar kunnen dat dat bruin verliest toch je ongi was.... ook omdat je nog maar net van de pil af bent.... ik had net na dat ik gestopt was met de pil zelfs een cyclus van 60 dagen.... het is zo moeilijk te zeggen omdat je nog niet regelmatig bent... ik zou denk ik toch maar van een ongi uit gaan vanaf je bruin verlies....