Rond de eisprong verlies je dik taai slijm, afgelopen maandag had ik veel slijm verlies en gisteren ook weer. Precies het taaie draderige slijm..(sorry voor de details) Wat betekent dit eisprong, of ...ik weet het niet meer.
als je slijm eruit ziet en aanvoeld als rauwe eiwit en je er draden van kunt trekken met je vingers dan is het vruchtbaar slijm en betekend dat dat je ei eraan komt duss gauw aan de klus!!!
ik had dit ineens heel erg tijdens en na mijn eisprong en toen bleek ik zwanger te zijn.. normaal heb ik hier namelijk geen last van.
das niet goed als je er normaal geen last van hebt hihi, nja het hoeft natuurlijk bij iedereen super duidelijk te zijn en je hoeft er geen draad van een meter mee te trekke haha, ma als je een eisprong krijgt of hebt gehad heb je hoe dan ook vruchtbaar slijm gehad en dat kan ook nog 1 of 2 dagen na de eisprong( had ik ook nog 2 dagen erna) en uhm,... ja ik ben zwanger haha
Smakelijk trouwens Josje hihi Sorry als ik je eetlust nu heb bedorven oja en ik had 1 typ foutje gemaakt, in de 1e zin moet staan dat het NIET bij iedereen even duidelijk hoeft te zijn voor het geval er dadelijk meiden zijn die het mssn verkeerd begrijpen Liefsss
Ik heb nu nog steeds slijm... Meer dan een week na de eisprong.. ben benieuwd!!! Alhoewel moet ik wel zeggen, gisteravond hebben we geklust en nu lijkt het opeens opgehouden te zijn