Nog mijn pilstrip afmaken en dan is het eind van de maand zover...dan gaan we voor een tweede! Vriendlief heeft er even na moeten denken, want bij mij kriebelt het al weer een paar maanden, maar als deze strip op is dan wil hij er ook weer voor gaan (is ook de laatste strip die ik thuis heb). Vind het wel spannend hoor, zo'n tweede zwangerschap en alles wat erbij komt kijken ervaar je natuurlijk heel anders dan de eerste zwangerschap! Ik ben de eerste 2x gelijk zwanger geworden (1e keer helaas vmk bij 6, 5 wk) en ga er eigenlijk een beetje vanuit dat ik weer snel zwanger ben...maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Wat zijn de ervaringen van andere dames hiermee, duurde het ongeveer even lang als voor de eerste zwangerschap?
Spannend weer he? Wij hebben vorige maand besloten voor een brusje te gaan, en ik vind het weer net zo spannend! Dit wordt onze eerste echte ronde. Van ons zoontje was het best snel raak (2e ronde), dus wie weet!
Gefeliciteerd met je meisje! Hier gaan we voor nr 2 in december! Weer net zo spannend allemaal Ben al blij dat ik weer ovuleer Vorige in ronde 4 raak.. Nu benieuwd!
Spannend! Hier was dochter in ronde 1 & 2e zwangerschap ook in de eerste ronde. Helaas een miskraam geworden.
Gisteren toch al gestopt met de pil...hihi Had alleen maar onrust (ben erg ongeduldig typje) van nog zoveel dagen wachten en zal mijn cyclus dan gelijk op gang komen. ..erg vermoeiend dus en maar ietsje eerder gestopt. Geeft gelijk weer rust in mijn hoofd, wel spannend nu!
@skimms, ik snap je helemaal. Ik neem vanavond de laatste pil en dan gaan we ook voor een tweede. Ik wilde in eerste instantie ook de strip afwachten en ach, waarom eigenlijk..! Heel spannend, bij mn eerste zwangerschap kwam mn cyclus vrij snel terug maar duurde het toch een jaar voordat ik zwanger werd. Zoontje geboren met 27 weken, veel complicaties en ik weet dat een nieuwe zwangerschap niet zonder risico is. Maar de wens is groot! Ik probeer een beetje chill te blijven zeg maar, eerst ontpillen en dan zien we wel verder. Volgens mn gyn zeg het trouwens helemaal niets dat het de eerste keer een jaar duurde, dus stiekem hoop ik dat het juist nu snelsnel raak zal zijn