5 dagen na eisprong veel bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sylina, 3 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Nee wij kunnen in België een afspraak maken bij de gynaecoloog zonder doorverwijzing. Ik ga 1 keer per jaar voor een check en voor een uitstrijkje. In September was ik 1 jaar geleden geweest.
     
  2. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb vandaag naar de gynaecoloog gebeld en het verteld. Ze zeiden dat het wel vaker voorkomt. Het zou waarschijnlijk een mislukte bevruchte eicel zijn of één innestelingsbloeding. Als ik 3 dagen na NOD niet ongesteld ben dan mag ik langskomen.
    Ik heb nog nooit gehoord dat een mislukte bevruchte eicel bloedverlies veroorzaakt. Heeft iemand hiermee ervaring?
     
  3. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en net een negatieve zwangerschapstest gedaan urine na lunch.

    Ik voel soms wel symptomen zoals heel pijnlijke lage rugpijn (wat ik normaal nooit heb), steken in mijn onderbuik en met vlagen misselijk.

    Ik weet gewoon niet op welke dag van de cyclus dat ik zit:
    - 3 dagen overtijd of is mijn cyclus begonnen op 15de dag van mijn vorige cyclus? Dan zou ik nu op 14de dag van mijn nieuwe cyclus zitten.

    Het maakt mij allemaal zo gek die onzekerheid...
     
  4. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Gisteren naar de gynaecoloog gebeld omdat ik me een hele dag slecht voelde, hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, lage rugpijn links dan, maagzuur, slapeloosheid (normaal ben ik iemand die altijd kan slapen en snel moe is) en rommelende darmen...
    Maar geen rode duiveltjes te zien.
    Ik wilde weten aan wat ik toe was
    Gynaecoloog zei dat mijn bloeding (vorige keer had ik zijn assistente aan de lijn) wel een innestelingsbloeding kan zijn. Ik heb hem verteld van mijn negatieve test. Hij zei dat ik tot maandag moet wachten voor een nieuwe test en als ik nog niet ongesteld ben tegen de woensdag dan mag ik langs komen voor een echo.
    Hij kon gisteren geen echo nemen omdat hij denkt nog niks te zien is indien ik zwanger zou zijn.


    Nu weet ik nog steeds niet aan wat ik toe ben.
     
  5. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Die maandag was mijn zwangerschapstest negatief. Sindsdien heb ik niet meer getest. Vandaag 14 dagen overtijd en nog steeds geen ongesteldheid.
    Als ik vanuit ga dat mijn laatste bloeding wel mijn menstruatie is geweest dan zou vandaag mijn NOD.
     
  6. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Dus nu echo?
     
  7. Sylina

    Sylina Lid

    18 sep 2019
    19
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb na de negatieve test niet meer gebeld voor een echo. Geen echo gehad:
     
  8. margarethd

    margarethd Fanatiek lid

    16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    En? Hoe is het afgelopen? Ben erg benieuwd!
     

Deel Deze Pagina