gestopt met de pil kan het of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoanneJo, 27 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoanneJo

JoanneJo Actief lid

10 jun 2019
    339
    357
    63
    Vrouw
    Fulltime mama
    Hoi allemaal
    2 weken terug hebben mijn vriend en ik besloten voor een kindje te gaan ( voor mij al mijn 2e) voor hem zijn eerste. Afijn ik slikte de pil door vanwege vaak last van menstruatie etc op advies van de dokter. Dus ik weet niet waar ik in een strip gestopt ben (niet volledig afgemaakt) ik werd 2 dagen erna licht ongesteld .. best weinig nieteens 1 tampon per dag maar wel 4 dagen lang. Nu heb ik sinds eergisteren enorme hoofdpijn ben ook misselijk moe en kan janken om de kleinste dingen.
    Ik dacht aan ontpillen, maar ik heb nu ook ineens witte bultjes rond mijn tepel en kan dat herinneren van eerdere zwangerschap .
    De dagen voor ik stopte en 1 dag na ik stopte hebben we best vaak seks gehad en is hij ook in mij gekomen
    Hoe groot is de kans dat ik nu zwanger ben? Ik wil sws even gaan testen maar wil ook ervaringen horen

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    De kans dat je na 2 weken stoppen met de pil al zwanger bent is nihil.

Wat je nu ervaart is het ontpillen.
    De misselijkheid en moeheid kan komen van de griep die heerst.
    Die witte bultjes heb ik ook gehad, maar duidde bij mij niet op een zwangerschap.

Je kan idd een test doen, maar ik verwacht niet dat je daar iets op zult zien.
    Mocht je nu zwanger zijn dan en de misselijkheid daarvan komen, dan zou een test al heel duidelijk positief moeten zijn.
    Ook betekent dat dat je al een week of 4 geleden (dus tijdens de pil) een eisprong gehad moet hebben.

Ps, ik slikte ook altijd de pil door (3-4 maanden) en werd in mijn stopweek ook maar minimaal ongesteld ;)

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.415
    8.940
    113
    Vrouw
    Denk dat de kans dat je zwanger bent erg klein is. Die witte bultjes rond de tepels heb ik ook regelmatig en toen ik zwanger had ik ze niet.

4. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    En, nog getest??

Deel Deze Pagina