Weet iemand hoe dit kan? Ik had zaterdag een knaltest dus heb mijn eisprong zaterdag-zondag gehad. maandag nog een ovutest gedaan en die was heel negatief. Bijna helemaal wit. Nu is ie dus weer positief. Kan dit komen door ontpillen? Ben namelijk net gestopt met de pil
Ik zou het ook wel willen weten....ik heb afgelopen donderdag/vrijdag mijn ei gehad....dit is bevestigd door de gyn en door ovulatietesten.....maar nu 6 dagen later heb ik weer een positieve ovulatietest.... iemand een idee?
ik weet wel dat een positieve ovutest een zwangerschap kan betekenen, maar dat kan bij mij nog niet want ik heb mijn innesteldag vandaag of komende dagen pas en zit nog ver voor mijn nod. Misschien dat het bij jou wel zou kunnen :
@mosie...dat wist ik niet....even afwachten meid.. ik vind het heel moeilijk wat ik moet denken....ik had een uur geleden een pos. ovetetst maar om nou direct te gaan tetsten.....als hij negatief zou zijn dan is dat weer een terleurstelling....ik zal ook nog wel even geduld moeten hebben
ja ik zou ook nog niet testen hoor. Is nog wel erg vroeg en een positieve ovutest is natuurlijk geen garantie. Het KAN.. Ik hoop het beste voor je..