hallo hebben mensen ervaring met pregnyl injecties ik ben nu op dag 29 en heb 14 dagen terug injectie gezet ik heb vanmiddag toch een test gedaan maar beetje dom niet met ochtendurine en best vaak naar de wc geweest daarvoor maar kon niet wachten haha, maar nu was mijn test heel licht positief je zag het eigelijk alleeen als je hem in het licht hielt en aan de achterkant van de test was het heel duidelijk te zien nu twijfel ik zo ben ik nu wel of niet ik weet het niet meer nu had ik het er met me baas over en die zij kan ook komen door de pregnyl injectie hebben jullie misschien ervaring mee of niet gr jose
De Pregnyl zou nu al uit je lichaam moeten zijn. Pregnyl kan overigens wel je luteale fase (tijd tussen ei en ongi) iets verlengen. Je zou morgenvroeg nog eens kunnen testen. Die lichtpositieve test, van welk merk is die trouwens?
Het licht er een beetje aan hoeveel eenheden je gespoten hebt. Ik spuit altijd 5000 eenheden en mijn test was deze maand 8 dagen na pregnyl negatief. Met 10 dagen zou de pregnyl dus helemaal uit je lijf moeten zijn.je kunt het zelf ook uitrekenen. Pregnyl heeft een half waarde tijd van 24 uur. dat wil zeggen dat het iedere 24 uur halveerd. Zo kun je uitrekenen wanneer alle hcg uit je lijf zou zijn. Dat je 14 dagen na pregnyl licht positief test vind ik heel hoopvol! Wanneer is je NOD? ik zou zeggen morgen nog eens testen en kijken of de streep donkerder wordt. Succes!
Met 14 dagen moet een eenmalige pregnyl-injectie (ongeacht de concentratie) al lang uit je lichaam zijn. De test kan dus zeker van jezelf positief zijn. Ik hou alleen niet zo van testen die je in allerlei bochten moet wringen om een 2e lijntje te zien. Hou er dus rekening mee dat hij gewoon negatief is.
hallo bedankt voor jullie reactie's ik had een test van me werk mee ik werk bij een huisarts volgens mij hebben wij de clearview HCG ik ga inderdaad morgen maar weer opnieuw een testje wachen en dan met ochtenurine ik hou ook wel in me achterhoofd dat hij negatief kan worden maar de hoop is wel wat groter geworden hihi. ik heb eenmalig een injectie gehad van 5000. wat ik inderdaad op internet lees is dat hij na 10 dagen uit je lijf moet zijn en ik zit nu op dag 14 daarna dus morgenochtend maar afwachten wat de test dan zegt
hallo dames vanmorgen weer een test gedaan en ja hoor weer een 2e lichte streepje dus ik me mannetje uit bed gehaald en gevraagd wat hij zag zijn reactie van ik heb er geen verstand van hoor maar zie 2 streepjes en dat betekend? haha dus ik dacht gelukkig ik verbeeld het me niet hij is wel een stuk duidelijker als gisteren want doen moest ik hem in het licht houden om een streepje te zien en nu niet dus ik denk niet dat het komt van me pregnyl injectie want dan had ie toch alleen maar vager moeten worden want is alleen maar langer terug dus ga straks toch maar even de gyn bellen om te vragen wat ik nu moet ben er gewoon een beetje zenuwachtig van en toch wel bang dat ik nu heel blij ben en dan is het misschien toch niet vandaag ook me NOD