Hoi, Ik vroeg me eigenlijk af of er meer mensen zijn die met slechts een week na conceptie al een tweede streepje hebben? Of zou het aan de kwaliteit van de test (sensitest dipstick) liggen -> vals positief? Ik heb de test op de foto geprobeerd te krijgen maar ik krijg alles scherp behalve de test het is geen wit streepje maar heeeeel lichtroze. Groetjes
Heb je al geprobeerd om iets naast de test te leggen, bijvoorbeeld een ring? Meestal wil je camera dan wel scherp stellen.
Ik heb in mijn tweede zwangerschap op 7 DPO positief getest, een extreem tuurstreepje maar hij stond er wel
Ik had deze keer met 8 dpo een extreem tuurstreepje. Dus dan zal 7 dpo ook wel kunnen. 9 dpo was het bij mij al geen tuurstreepje meer, dat wil zeggen: toen kon ik hem op de foto krijgen.
Ik had op 8 dpo een tuurstreepje, ik heb hier vrouwen voorbij zien komen die op 6 dpo een tuurstreepje hadden.
Ik had met 8dpo een tuurstreep die ik makkelijk op de foto kreeg. Je moet er inderdaad iets van een ring boven leggen dan stelt je camera scherp op dat punt.
Hier op 6 dpo een vage streep, amper fotografeerbaar. Op 7 dpo al een mooi lichte streep en goed duidelijk op de foto gekregen toen
Ik krijg het niet op de foto. Welke test, die gewoon bij winkels te koop is, zouden jullie aanraden? Vanochtend CB digitaal geprobeerd en die was negatief. Het ding gesloopt en wel 3 lijntjes te zien, maar ik las ergens dat dat niks zegt en dat CB niet zo betrouwbaar is? Maar welke dan wel?
Cb digitaal gaat dat niet oppikken. Je kan een predictor proberen. Maar je kan beter gewoon nog even 3 dagen wachten
Ja dat zou beter zijn inderdaad, maar ik ga door de grond van de rugpijn nu en ik twijfel 'iets' te nemen tegen de pijn. Als ik nu bevestigd krijg dat ik zwanger ben dan neem ik denk ik geen pijnstillers en zit ik die pijn wel uit
Die rugpijn doet mij ook vermoeden dat er wel iets zit, bij de miskraam in november had ik ook rugpijn Toen testte ik trouwens pas op 18 dpo positief met actiontest..
Ow ja... snap ik. Maar stel dat de test negatief is op 7dpo.. zou je dan wel met vertrouwen iets in durven nemen? Want ik gok van niet paracetamol werken niet begrijp ik? Is ook een pijnstiller van niks
Ik testte positief met 7dpo op een predictor (in de avond, geen urine opgespaard en gewoon gedronken), kon het goed zien en zelfs op de foto vastleggen (al was dat wel een tuurstreepje op de foto). Ik weet niet wat je in wilt nemen tegen de pijn, misschien heb je iets liggen wat ook evt tijdens een zwangerschap kan?
Ik testte met de gewone actiontest positief op 8dpo. Maar ik zou ook idd voor predictor gaan, die is wat gevoeliger.
Ik ben wel duf.. toch voor goedkoop gegaan en geen steek wijzer. Test van vanmiddag, (open gemaakte) action-test ivm glinsterend plastic wat ervoor zit en wat daardoor lastig te fotograferen is. Heel licht lichtroze streepje. Bij opdrogen een roze pennenstreepje geworden. Scherper gemaakt en zwart wit in de hoop dat het meer zichtbaar is.
Ik heb (nog) geen verstand van tuurtestjes, maar deze is voor mij wel duidelijk zichtbaar. Een voorzichtige gefeliciteerd!
Is dat streepje dan misschien zo'n voor gedrukt lijntje? Of komt het door de zwart wit foto? Want ik lijk wel wat te zien? Of is daar een andere reden voor?
Heb je toevallig de originele foto ook? Dus in kleur. En na hoeveel minuten heb je deze foto gemaakt?