ik heb even een vraagje misschien kunnen jullie mij vertellen wat dit is: Ik ben 12 mei ongesteld geworden, een normale menstruatie misschien iets minder maar wel 1 dag goed bloedverlies gehad daarna gewoon licht en spotting. 16 mei heb ik voor het laatst licht bruine afscheiding gehad maar geen tampon meer gebruikt alleen bij het afvegen. Maar nu had ik gisteren middag dus 21 mei iets licht bruine afscheiding bij het afvegen 1x maar dus ik dacht nou ja kan gebeuren,maar s'avonds ging ik naar het toilet voor ik naar bed wou gaan en lag er ineens een plasje bloed in het toilet ik dacht huh weer ongesteld! Ik heb goed afgeveegd en er kwamen 2 stolsels mee. Ik heb een tampon in gedaan en vanmorgen was er niets geen druppeltje bloed maar gewoon weer creamy afscheiding en wit. Ik blijf last van mijn onder rug houden een beetje een zeurderend gevoel,en af en toe rare steekjes in de borsten en constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Komt iemand dit eenmalig bloedverlies bekent voor......mij niet ik vindt het een beetje raar allemaal. Moet er even bij zeggen dat ik al anderhalf jaar van de pil af ben en mijn man is gesteriliseerd dus zwanger zijn lijkt mij een beetje ver gezocht
heb het ook al eens gehad.. dat ik voor "mijn doen" te kort ongesteld ben geweest en dat er dan toch nog even wat uit moet! , klinkt misschien stom.. maar dat is hoe ik het bekijk als ik het heb misschien is het dat helemaal niet hoor.. maar heb het zelf al vaker gehad, ook toen ik aan de pil was, dus denk niet dat dit iets heel vreemds is?