ik heb vermoedelijk 3 januari een eisprong gehad. alsthans aan mijn lijf te merken. draderige afscheiding, heel veel buikpijn (meerdere dagen achter elkaar en ook deed gemeenschap heel erg pijn), zere tepels naderhand (dit heb ik altijd na een eisprong), baarmoeder hoog en zacht. alleen mijn temp steeg niet. wel weer de zalvige afscheiding die ik altijd na een eisprong heb. Sinds afgelopen maandag 7 januari heb ik constant buikkrampen gehad. voelt net als menstruatiepijn. de ene dag erger als de andere dag. ook erg koud steeds. afgelopen vrijdag had ik weer erger buikpijn en s middags een langdurige steek rechts onderin. en sindsdien ook steeds pijn op die plek. scherp en het prikt en het komt en gaat. soms breekt het zweet me ervan uit... sinds vorige week ergens is mijn temperatuur wel gestegen, maar ik heb geen draderige eisprong gehad, en ook was mijn baarmoedermond hard en gesloten. ff geeft geen eisprong aan. inmiddels is de buikpijn gelukkig niet meer zo erg, en zit vooral nog rechts op die ene plek waar ik die steek had en dan vooral prikkend. mijn temperatuur is nog steeds hoger als voor mijn vermoedelijke ei. ik vind het maar vreemd, ik heb totaal geen teken van een naderende menstruatie. mijn tepels doen ook niet meer zeer, dat heb ik anders altijd vanaf de eisprong tot aan de menstruatie. ik ben inmiddels zo vreselijk zat van die pijn...ik weet ook niet wat ik er mee aan moet. de huisarts zal ook niks anders zeggen als afwachten. en dat weet ik ook wel en dat doe ik ook, maar ik ben het zo zat... ik wou alleen maar even spuien en misschien herkennen sommige meiden dit.
Hoihoi, Vervelend zeg! Ik heb nu ook al ruim anderhalve week buikpijn, zeurend gevoel in mn buik en rugpijn. Maar toch het gevoel dat het niets is. Wachten is ook niet mn sterkste punt maar zal toch moeten... Sterkte verder!
dank je. ik heb nu en dan ook last van mijn onderrug. vooral op momenten dat mijn buikpijn ook hevig is. jij ook sterkte!
Ik heb ook 3 jan mijn eisprong gehad. Daarna altijd gevoelige (.)(.) dat zakt af richting me ongi. Heb er ook al dagen geen last meer van. Krampen herken ik ook wel. ene maand erger dan de andere. Nu had ik een week na me ei twee dagen rommelende darmen, slijm, paar dagen me eisprong. Heb van beiden nooit last. Zondag tuurstreepje maar nu blijven ze wit. Pijntjes elke maand.. Is om gek van te worden! Ben het ook zat. Ik hoop dat je toch snel een positieve test mag hebben...
Ohww die pijntjes en "symtomen"....ik denk ze ook elke maand te hebben (zit nu in de zevende ronde) en het is elke maand niks... Na mijn eisprong (als ik die heb, ik weet dit niet zeker want ik gebruik geen ovutesten) of iig een week voor mijn menstruatie krijg ik ook grotere en pijnlijke borsten en rommelende darmen..regelmatig misselijk..maar elke keer is het niks...hoort gewoon bij mijn komende menstruatie denk ik. Het is iig zwaaaar frustrerend en elke maand wordt je er nog "gekker" van... Sterkte!!
ik heb sinds een weekje ook buikpijn, ter hoogte van me eierstokken, nog nooit eerder gehad, wel heb ik een licht roze bloeding gehad. Met een warme kruik ging de pijn wel weg, en een beetje spiergel op me rug gesmeerd trekt de pijn ook wat weg. ik hoop dat het bij jou al wat weggetrokken is!
nou de buikpijn is nog steeds aanwezig... maar ik heb gister een test gedaan, en die was positief! dus dat is waarschijnlijk toch de reden van de buikpijn. ik denk dat het een innesteling is geweest.
Gefeliciteerd! Hopelijk mag alles nu goed blijven gaan bij je! Mijn buikpijn klachten hadden gewoon met mn menstruatie te maken... Op naar de volgende ronde..
dank je wel. vanmorgen nog eens getest en de test was nu veel duidelijker. gisteravond wel veel buikpijn weer gehad en sinds gisteravond ook nu en dan wat rosige afscheiding. wat jammer dat het niet is gelukt meid. sterkte.
Dank je wel. 4 feb naar het ziekenhuis. Krijgen we beide onderzoek. Eerste sperma onderzoek was niet goed. Kwaliteit was wel goed maar te weinig.