Flabbergasted!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PCOmama, Aug 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag dames,

Ik heb een vraagje. Vorig weekend was onze dochter jarig, werd 1 jaar alweer de schat... maar ik was de hele dag eigenlijk vaag .... duizelig etc... ben opeens weer kilo's kwijt en vrienden van ons zaten weer eens te ouwehoeren dat ik gewoon zwanger ben.... ik nog zo... neeee geen polonaise aan mijn lijf meer! Heb er 2, en dat is helemaal prachtig. En helemaal gezien ons verleden (oudste zoon hebben we meer dan 3 jaar over gedaan, dochter meer dan 2 jaar...vervolgens gestopt met het traject en toen spontaan zwanger) En nu........

Doe ik deze test omdat ik wel rare nukken weer had als toen ik WEL zwanger was... en dan zie ik dit.........

Maar net een CB digitaal gedaan en die geeft aan niet zwanger... de Kruidvattest 2x gedaan..en beide zijn zo... die predictor ook gedaan is ook een licht streepje, maar goed die vertrouw ik dus niet... waarom ik dat ding koop weet ik ook niet haha...

Maar dit is totaal onverwachts..uiteraard VAN HARTE welkom..maar absoluut niet verwacht... ooooow....als het zo is...dan moeten we dus de bouwer bellen a.s. maandag want we zijn een huis aan het bouwen en we hebben maar 2 slaapkamers boven ;) ingepland.... en we moeten het voor 1 september allemaal defenitief weten want ze zijn al met de zolderverdieping bezig en binnenkort gaan ze binnen beginnen... :cool:

Maar wat denken jullie dan?

Attached Files:

2. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een wonder zeg! Van harte gefeliciteerd! Dit lijkt me duidelijk;)
    De digitale zal over een paar dagen wel positief aangeven denk ik:)

3. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Das een mooie duidelijke 2e streep. Wat een wonder idd! Voorzichtig gefeliciteerd en bel de 'bouwer' maar vast op 😉 Digitale testen zijn minder gevoelig. Waarschijnlijk heb je nog te weinig HCG gehad dat die digitale er nog niet op reageert. Waarschijnlijk over een paar dagen wel.

4. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Lijkt me duidelijk!! Van harte gefeliciteerd!!
    En de bouwer bellen dat er een slaapkamer bij komt :)

5. Tonks

Tonks Bekend lid

Jul 5, 2014
    519
    53
    28
    Nou.. duidelijk zwanger:D gefeliciteerd;)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat is een duidelijke streep! Over paar dagen geeft CB wel zwanger aan, dan de bouwer bellen ;)
    Voorzichtig gefeliciteerd!

7. Alf

Alf Niet meer actief

Duidelijk hoor! Gefeliciteerd :)

8. Humava

Humava Niet meer actief

Ja duidelijk! Gefeliciteerd!!!

9. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    had je een digi met wekenindicaror of niet? want die zal nu wel positief zijn denk ik...de "gewone digi" met wel/niet zwanger heeft meer HCG nodig!
    enne gefeliciteerd!!!!! jij bent echt wel zwanger! wat een wonder, mooi hoor

10. meiske27

meiske27 Actief lid

Mar 13, 2009
    110
    0
    0
    Duidelijk positief! Lijkt op mijn verhaal ikzelf ook in shock spontaan zwanger van de derde na twee ivf kindjes jongste 14 maanden. Hopelijk over 8 maanden allebei een mooi wondertje in onze armen!

11. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Wouw wat een verhaal zeg PCOmama! ik heb zelf ook PCO en we zijn nu aan het proberen voor een 2e.. jou verhaal geeft me hoop dat ik dit keer zonder clomid zwanger kan raken! Heel erg gefeliciteerd ook al was het onverwachts! spannende tijd gaan jullie tegemoet! en uhm... laat je die positieve digitest van CB nog wel even zien hier? ;)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Gefeliciteerd!!
    Een echt wonder:)

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd!!

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Gefeliciteerd:D...

17. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    haha, dat wordt een 3e slaapkamer erbij! leuk!
    gefeliciteerd!

lfs, Dorri

18. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

May 3, 2012
    3,316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Vind m toch wel erg duidelijk! ! Gek dat die digitale negatief was.. was ie met of zonder indicator?

Voorzichtig gefeliciteerd! !

19. Springday

Springday Fanatiek lid

May 20, 2014
    1,409
    0
    36
    Gefeliciteerd!

20. mamajj91

mamajj91 Actief lid

Dec 2, 2011
    436