Ovu test, zwangers test en bruinverlies

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kannietslapen, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb de situatie dat ik vandaag mijn ovulatie moet hebben. Alleen gaf de ovu test gisteren nog maar een vaag streepje aan. Ook heb ik een zwangerschapstest gedaan, met in eerste instantie geen streepje, maar na indrogen wel. Daarnaast heb ik 2 dagen bruinverlies, wat ik normaal nooit tussendoor heb.

Ik ben 2 weken geleden gewoon ongesteld geweest. Wel korter (3 ipv 6 dagen) maar gewoon veel bloed. Kan het iets te maken hebben met het HSG onderzoek dat ik een maand geleden heb gehad? Deze afwijkende situatie? Of zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik heb nl ook wat krampen

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Heb je miss een foto van je test? Ik had ook watbruinverlies toen ik zwanger was..

Liefs

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    HSG moet ik zelf nog krijgen volgende maand, dus of het daarvan komt weet ik niet zeker.

Wel weet ik dat een indroogstreepje niet telt en dat sommige zwangerschapstesten helaas reageren op een eisprong. Zou niet mogen, maar is wel zo helaas.

4. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmmm, krijg geen goede foto genomen met mn telefoon. De krampen worden meer, maar de ovu test is ook meer donker (maar niet donker genoeg). Even afwachten dus

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan denk ik toch da je eisprong eraan zit te komen.
    Die krampen wat je voelt kan het groeien van het eitje zijn. Voel ik ook elke maand.

6. kannietslapen

kannietslapen Actief lid

12 mei 2012
    263
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog altijd bruinverlies, nu een week nadat ik mijn eisprong had moeten hebben. In totaal 10 dagen nu. Vanochtend nog maar weer een zwangerschap testje, maar weer negatief. Is het verstandig naar de huisarts te gaan? Kan dit bruinverlies gevaarlijk zijn?

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Mij is altijd verteld dat bruinverlies niet gevaarlijk is, dat het alleen oud bloed is. Maar als je het zelf niet "vertrouwt", kun je anders even de huisarts assistente bellen ofzo? Succes!

Liefs

Deel Deze Pagina