Misschien dat jullie me kunnen helpen, want ik heb toch wel wat vragen rondom het gebruik van primolut. Het gaat om het volgende; Ik heb eind augustus een kuurtje primolut gehad om mijn menstruatie te verschuiven ivm onze trouwdag 1 september. Heb toen 2 september ze niet meer geslikt en heb 4 september een bloeding gehad. Destijds heb ik bij de dokter aangegeven dat we na 1 september graag zwanger wilden worden, maar volgens hem was dit geen probleem. Nu vraag ik me toch af wat deze kuur heeft gedaan voor mijn cyclus. Ik ben gewoon gaan tellen vanaf de 4de, maar heeft deze kuur ook effect gehad op mijn ovulatie en dergelijke? Voor deze kuur was ik netjes altijd ongesteld op de 28ste, ook na het stoppen met de pil een half jaar geleden. Ik hoop dat jullie me misschien iets meer kunnen vertellen!
Als het goed is heeft het geen effect op je cyclus. Het verschuift alleen wat, dus als je gaat tellen vanaf de 4e zou je ong. 28 dagen later ongesteld moeten worden.
Dank je wel voor je antwoord, door alle dingen op internet werd het me allemaal niet duidelijker (maar ja dat is wel vaker als je veel opzoekt) Ik ben erg benieuwd, want hebben geklust op de dagen!
Lautje @ Kom je er een beetje uit? Anders moet je eens in het deel vruchtbaarheid kijken. Daar staan vaak dat soort vragen . En meiden die ervaring hebben met dit medicijn . En vele andere ervaringen met vruchtbaarheid. Succes met zwanger worden.