vandaag heb ik een hele mooie echo gehad. Me 2de zakje wat vorige x was gevonden is helaas opgelost dus geen tweeling meer , ik ben zwanger nu van 1, ben ongv 7 weken, er was een prachtig vruchtje te zien en een kloppend hartje. Wat ben ik blij zeg en opgelucht. Hoop dat aankomende weken goed verloopt en dat ik een gezond kindje mag krijgen... wie heeft dit ook meegemaakt ?
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap bij mijn eerste echo een lege vruchtzak naast mijn gevulde vruchtzak gezien. Ik denk dat ik toen ik bloed verloor dit vruchtje ben verloren. De echo erna was er niets meer van te zien. Mijn eerste echo was pas met 11 weken (2011 had je ze niet zo vroeg) en aangezien het zakje nog duidelijk zichtbaar was denk ik dat ik het kindje niet al te lang ervoor verloren ben. Ergens toch een gemis vind je niet?
Een vanishing twin noemen ze dat. https://www.miskraamverwerken.nl/miskraam-informatie/wat-is-een-miskraam/vanishing-twin/
Ja bij mij is het ook zo gegaan. Ik was er alleen al vroeg bij, omdat ik onder controle liep bij het ziekenhuis vanwege meerdere miskramen, ja k verlor vorige week ook wat bloed. Jaa het is wel een gemis maar ben zo blij dat deze het goed doet voel me zo gezegend dat ik er toch wel 1 mag dragen.