Maak ik nog kans?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovecouple, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Meiden. Gister ochtend tot vanavond 19.00uur positieve ovulatie test. Smily op de cb digital.

Vrijdag nacht, zaterdag avond en vanavond klussen.

Heb ik dan nog kans?

Net was de ovu negatief.

Wanneer is nu mijn eisprong? Vanmorgen wel een uurtje een zeurende buikpijn gehad aan de linkerkant van me onderbuik

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Natuurlijk maak je dan kans ;) Als hij gisteren positief was dan springt je ei vandaag of morgen. Zeurende pijn gaat meestal vooraf aan de eisprong, dus kan heel goed kloppen!

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Oh gelukkig. Dus vanavond nog even een gezellig avondje maken. Al doen we dat zowieso altijd wel en niet alleen nu
    Morgen ook nog klussen??? Of kunnen we morgen een pauze inlassen ahaha

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Gaat de kwaliteit van het sperma niet te veel omlaag als je elke dag (of avond) klust?

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoeft niet perse morgen ook nog, maar kan geen kwaad haha. Doe waar je zin in hebt :D

Het klopt inderdaad wel dat om de dag beter is voor de kwaliteit, maar lees vaak zat dat stellen het elke dag doen rond de eisprong en het ook lukt

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Wij doen het ook meestal om de dag. Alleen nu dat die positief is elke dag

7. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    ik voel me eisprong altijdd ... als ik die zeurende pijn voel dan ist gelijk klusse het heeft gewerkt

Deel Deze Pagina