Nou vk heeft even echo gemaakt. Hartje klopte mooi stevig zo rond de 120/130 bpm. Vruchtholte mooi en dooierzakjr ook. Vruchtje was om en nabij de 2.7mm dus dat is (te) klein Hoe erg dat is?? Ik weet het ook niet........ Hartje was mooi snel en regelmatig. Maar voor de rest ik heb geen idee wat ik er nu van moet denken eigenlijk.....
Ik kan thuis wel even voor je in mijn boek over echoscopie kijken, of dat oke is. Uit mijn hoofd weet ik dat niet, sorry! Maar stevige hartactie is echt super, en aantal slagen is ook mooi.
Ze kon er verder ook weinig over zeggen afwachten. Het hartje was in elk geval heel mooi stevig aan het kloppen ook niet onregelmatig of zo maar mooi. Maar het is te klein voor de duur die ik zou moeten zijn en hoe erg dat is.....ik weet het niet
Ik lees dat een embryo bij 5 weken 2mm is. Maar de hartslag was nu dus wel mooi! Wat zei de verloskundige over een mogelijke miskraam? Zag zij het wel positief in?
Zij durfde daar verder ook geen uitspraak over te doen. Zij vond dit er niet uitzien alsof het een miskraam zou worden. Alleen feit blijft dat die voor mijn termijn te klein is.....2mm zijn ze rond de 5 weken idd ik zou er morgen 7 zijn maar dat haalt die echt niet..... nu rond 2.7-3mm dus net aan einde week 5 of zoiets
Ga ik vanavond zeker doen. Zou je me een pb willen sturen als ik het vergeet? En hoeveel dagen ben je exact na ovulatie?
Ja geen idee zit in kunstmatige cyclus ik heb geen eisprong gehad. Ik heb op 25 oktober terugplaatsing gehad van 2 dag 5 embryo's (cryo)
Kan je eens een test plaatsen van een licht streepje en wanneer die test gedaan was... wellicht was de innesteling later