Toch lastig he. Je wil aan de ene kant gewoon op de professionals kunnen vertrouwen, maar aan de andere kant hoor je hier veel twijfel. En wat nou waarheid is, weten we pas over een tijdje. Gelukkig is het snel maandag (al zal het voor jullie een eeuwigheid lijken). Knuffel vanuit hier!
Hmm. Maar als je de termijn los zou laten.. Dan is t in een aantal dagen EN gegroeid EN goede hartactie. Dat vind ik beide positief... Ik duim dat t maandag een prachtige echo is meid! Eb ik zeg vast iets heel heel stoms, maar er is er geen kans dat je na de terugplaatsing toch een eisprong hebt gehad en spontaan zwanger bent geworden ofzo? Of kan een terugplaatsing (sorry weet niet hoe ik t aardiger kan zeggen, klinkt zo plastisch) niet even in rust gaan voor t gaat groeien, das bij "normale" zwangerschappen wel eens zo? Ik duin iig voor je!
Geeft niks alleen maar fijn dat mensen meedenken. Een eisprong heb ik niet gehad ik zit nu in een kunstmatige cyclus met hormonen die mijn eigen cyclus plat leggen en buiten dat is mijn man onvruchtbaar helaas vandaar ook de icsi traject met zaadcellen die ze middels een operatie hebben kunnen vinden nog in 2012. Maar wat betreft het embryo ja het kan weleens zo zijn dat ze in diapauze gaat dus even stoppen met ontwikkelen en weer doorgaan....of gewoon iets langzamer ik weet het niet enige wat we kunnen is afwachten wat er gaat gebeuren. Als het termijn verder niet bekend zou zijn dan zou dit er verder helemaal prima uitzien.... enige dat ik kan doen is hopen dat het stevig kloppend hartje voor een groeispurt gaat zorgen....we zullen zien maandag
Ik lees dit topic nu pas, wat een spanning. Zit je in de nog meer verlengde wachtweken. Hoop zo dat t morgen allemaal goed is! Ik duim mee, heel veel geluk voor morgen.
Veel sterkte morgen!! Ik heb dan wel geen icsi gehad maar spontaan zwanger, maar een diapauze heb ik ook gehad bij mijn vijfde zs. Toen heeft het 5 dagen ‘stilgestaan’ qua groei. Is nu een gezonde boy ❤️ En opmeten is op deze termijn gewoon erg lastig.
Een stille meelezer. ... Heel veel succes morgen! En hey......termijnecho's worden niet voor niets pas rond week 12 gedaan
Veel succes vandaag ! In de zwangerschap van mijn tweede zoontje hebben wij ook een zeer vroege echo gehad, met 5 wkn en 6 dagen. Arts in het ziekenhuis die de echo maakte vroeg of ik wel getest had of ik überhaupt zwanger was want ze zag niets op de echo, ze zei ga er maar vanuit dat het een miskraam word en ik zal je alvast wat folders meegeven over eventuele curretage. Ik was met stomheid geslagen en kon het niet geloven. Meteen vk gebeld en die zei kom over 5 dagen maar hier terug. Bleek uiteindelijk niets aan de hand te zijn, de termijn was gewoon nét iets te kort en het was waarschijnlijk een late innesteling geweest. Ik hoop zo dat dit voor jou ook zo uitpakt!
Dank je wel lieverds. Wat ontzettend fijn om je zo gesteund te voelen hier. We hebben de echo pas om 14 uur wordt nog lange morgen..... Nog niet een keer misselijk geweest en vanmorgen opeens ontzettend misselijk pffff zo frusterend dit......je weet gewoon niet of het goed of slecht is. Ik ben zo bang voor de echo vanmiddag ik durf bijna niet pffff ben zo bang