Ja dat duurt nog even. Ben toch wel blij dat ik niet misselijk in de auto hoefde te stappen vanmorgen....nog niet een keer misselijk geweest en zag de melk van mijn dochter en werd me toch misselijk. Zo frustrerend je weet gewoon niet wat je moet denken
Duimen met je mee wn hopen op een mooie uitslag. Heel veel succes met wachten al zal dat niet makkelijk zijn
Ik zit hele tijd aan je te denken. Heb je dezelfde arts als vorige keer? En heb je nog getest of durf je dat niet meer? Hopelijk komt je misselijkheid door een enorm shot HCG door een groeispurt.. Ik duim voor je meis!
Stille meelezer hier... Wat een onzekerheid de afgelopen week voor je @Juffie26 ! Maar ik lees een gegroeid vruchtje en een kloppend hartje, dus dat vind ik sowieso al positief! Veel succes straks met de echo. Ik duim voor een bikkeltje dat mooi gegroeid is!
Ja zelfde arts inderdaad. Ik heb vorige week maandag dag voor de echo voor laatst getest dat was nog prima maar ja... Mijn hart gaat enorm tekeer ben zo zenuwachtig pfff
Logisch dat je hart zo tekeer gaat! Kan je nog een beetje afleiding vinden tot het zover is, of moet je al op tijd op pad?
Succes. Hopelijk heeft uk een mooie spurt gemaakt en zal ze haar fout toegeve dat ze jullie in onzekerheid gebracht heeft
Dames het wonder is toch echt geschied ♡ ik geloof het nog niet en tril helemaal....Onze frups doet het geweldig hartje klopt mooi klepjes gaan op en neer en het is van 2mm naar 6mm gegaan. Ze vond het er allemaal heel mooi uitzien en feliciteerde ons....♡ wat onwerkelijk ik snap er niks van