YEEESSSSSSSS...ik had al zon voorgevoel. En ik had dus gelijk over die groeispurt. En nu als de wiedeweerga die banner in je handtekening en GENIETEN!!! Zooooo gegund.
Wat een fijn nieuws... Hier ook een kindje wat een pauze gehad heeft en in 6 dagen tijd van uitwendig niet meer te zien dan dooierzak en vruchtzakje naar een vruchtje met kloppend hartje. Ondertussen 27 weken zwanger. Ik hoop dat je nu wat meer rust krijgt en probeer te genie ten
Stille meelezer maar nu moet ik reagereb. Wat ontzettend fijn zeg, kippenvel toen ik het las. Super gefeliciteerd!!!genieten nu!
Beste nieuws wat ik vandaag heb gehoord! Geweldig! Wat zal je blij zijn! Veel geluk en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wat een opluchting! Heb je mij gelukkig voor niets ongerust gemaakt in mijn eigen topic. Geniet van het goede nieuws.
Whooeeeehoooeeee!! Wat een fantastisch bericht! Gefeliciteerd!! En wat mooi om te zien hoe iedereen meeleeft
Gelukkig wel Maar de arts heeft her echt zo gebracht dat het slecht nieuws was....zelfs nog in de mail die ik kreeg dat ik rekening moest houden dat het niet goed was....nou mooi niet dus