Nee dat lijkt me echt niet. Er is echt maar een vruchtzak te zien en hoe ze ook draait of keert kan er met de beste wil van de wereld geen 2 van maken. Dusseldorf heeft maandag denk ik niet goed gemeten want hier was echt geen 6mm van te maken maar 4mm en ze heeft er verschillende hoeken en dingen geprobeerd maar nee. Het hartje heeft nog wel iets van een ritme maar zo zo super traag en het heeft zelfs af en toe een pauze. Enige wat ik nu nog hoop is dat die hopelijk maandag gestopt is en we er echt afscheid van kunnen nemen we willen duidelijkheid Hoe dan ook
Och jeetje wat ontzettend verdrietig na het goede nieuws eerder... Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid. Veel sterkte! Knuffel!
Nee, ik denk ook niet dat het er echt twee zijn. Sorry als dat niet duidelijk was... Gewoon dat het verschil zo groot is...
Jeetje zeg.. wat een onzekerheid weer. Die rollercoaster is nog niet voorbij dus.. Hopelijk gauw meer duidelijkheid.
Wat een verschrikkelijk nieuws... Dit had ik niet zien aankomen. heel veel sterkte deze komende tijd en om het een plekje te geven.
Ah nee wat ontzettend verdrietig. Ik gun het jullie zo erg! Heel veel sterkte en hopelijk snel duidelijkheid wat een rollercoaster inderdaad.
Wat ontzettend naar en verdrietig. Heel veel sterkte. Zoals al meerder malen hierboven gezegd wat een rollercoaster van emoties
Oh wat verschrikkelijk naar. Hopelijk voor jullie snel duidelijkheid. Dit is toch niet te doen?! Veel sterkte meid
Huh? Ik lees dit nu net na mijn felicitatie aan jou....Jeetje, hoe kan dit nu? Hele dikke knuffel! Duim toch stiekem op positief nieuws, want vaak zijn echoapparaten bij een VK helaas slechter dan in een ziekenhuis. (Ach, ik probeer je moed in te praten, terwijl het wellicht mis is.... sorry) Sterkte in deze onzekere tijd.
Wij hopen ook snel duidelijkheid Ik snap het maar ik heb eerder het gevoel dat ze in dusseldorf niet goed hebben gekeken. Ik vind het echo apparaat bij mijn vk juist beter dan dat van dusseldorf kwa beeld. Het hartje klopte ook zo vreselijk langzaam en voor 8 weken had het echt wel groter moeten zijn dan 4mm dit is gewoon niet goed en ik had dat gevoel al vanaf begin af aan