Ben bang dat je dan de abortus-procedure moet volgen. Maar durf het niet te zeggen. Hoop ook voor je dat het gestopt is voor je. He bah wat klinkt dat wrang. Ergens heb ik nog een beetje hoop. Heb je dat zelf ook of heb je zoiets van asjeblieft niet meer?
Nee Hoe gek dit ook klinkt maar nee, inderdaad alsjeblieft niet, ik heb dat echt niet ik heb 0.0 hoop meer en ik wil ook niet meer. Ik wil er klaar mee zijn het moet gewoon snel stoppen allemaal want ik kan echt niet meer ik teer nog op mijn allerlaatste reserves, ik ben er zo klaar mee. Dit gaat gewoon echt niet goed het vruchtje groeit gewoon echt niet genoeg dat is wel duidelijk. En ik hoop echt niet dat het nog lang zo doorgaat, ik heb me er al bij neergelegd dat het niet goed gaat en ik heb "liever" een curettage dan dat over tijdje je niet meer gaat en je echt moet bevallen want dat lijkt me helemaal de hel. Ik kan niet meer, ik wil niet meer, het moet gewoon klaar zijn
Een stille meelezen. Hopelijk heb je duidelijkheid gekregen en werken ze mee. Heel veel sterkte met dit verdriet
Och meid. Ik voel je pijn in de woorden die je schrijft. Heel veel sterkte en dat het maar snel achter de rug mag zijn.
Nou nog steeds niets duidelijk in elk geval niets gegroeid nog steeds 4.4mm en of er nou een hartje klopt of niet dat is maar de vraag wat dat is of dat het een bloedvat van mij is. Morgen om 11 uur naar de gynaecoloog in ziekenhuis hopelijk dab eindelijk duidelijkheid. Ik wil er zo graag vanaf nu.
Ach jeetje meid wat een rollercoaster. Hopelijk krijg je morgen echt duidelijkheid. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Jeetje nog geen definitieve uitslag zo. Dat het mar snel morgen is en de duidelijkheid er dan is. Sterkte meis