Een stille meelezer hier, maar ik wilde nu toch even reageren. Wat een verschrikkelijke onzekerheid waar jullie nu al een paar weken in zitten. Ik begrijp heel goed dat je toe bent aan rust en duidelijkheid. Heel veel sterkte!
Hij bah wat naar nou, nog steeds geen duidelijkheid! Probeer je er aan over te geven. Het is nu zoals het is, hoe zwaar ook. Je kan dit aan. En Er komen zeker weer betere tijden aan!
Net uit pure ellende nog maar getest....hij wordt lichter....ik zou bijna zeggen "gelukkig" jeetje hoe stom klinkt dit dan.....ik kan zelfs niet meer huilen....ik ben op ik ben leeg ik kan niet meer..
Ik vind het enorm sneu voor je. Je doet het goed hoor meis. Heb je geen fuck aan natuurlijk maar toch. Hoop echt dat je heel snel dit hoofdstuk mag sluiten op welke manier dan ook
een virtuele knuff vanuit hier. geen woorden. alleen dat ik een kaarsje brand voor dat je dit samen met je gezin kan af sluiten
Heel naar voor je deze situatie! Het lijkt me dan een goed teken dat de test lichter wordt, ik had na de curettage nog knallende testen. Misschien gaat jouw lichaam het zelf doen!? Gebruik je nog utrogestan, ik had bij mijzelf een beetje het idee dat dat het uitdrijven ook tegenhield, als je snapt wat ik bedoel. Sterkte en veel geduld..
Ja klopt ik gebruik nog utrogestan en progynova. Ik stop daar express niet mee omdat ik niet wil dat ik dat thuis moet meemaken en opvangen. Ik hoop dat ze morgen een curettage plannen en tot die tijd ga ik Door met pillen ik wil daarmee geen gedoe thuis ik wil het gewoon niet zien. Hoe gaat het met jou nu meis?
Het is echt verschrikkelijk! Ik wil je enorm veel kracht en sterkte wensen. Ik begrijp je helemaal dat je er nu zo snel mogelijk vanaf wilt. Ik had precies hetzelfde toen ik met 12 weken erachter kwam dat het niet meer leefde. Na 4 weken wachten was het eindelijk voorbij... toen blij dat ik ervan af was... Op dat moment niet stil gestaan bij het werkelijke verlies en ik heb daar achteraf erg spijt van. Dus ook al staat je hoofd er echt niet naar en wil je er zo snel mogelijk vanaf zijn, sta ook stil met wat dit allemaal geestelijk doet. Het is niet niks wat je nu allemaal meemaakt. Oftewel ik wil je alle sterkte van de wereld wensen en ook voor je gezin!
Dank je wel. Ik heb op de een of andere manier nooit een goed gevoel hierbij gehad......ik heb een tijdje geleden nog voor de 1e echo nog tegen mijn man gezegd "dit voelt niet goed" en waarom weet niet maar deze echo's voelen voor mij meer als "zie je wel ik had gelijk" gevoel. Heel verdrietig allemaal maar ik hoop echt dat het snel over is en achter de rug
Potver... hier ben ik stil van. En als je mij zou kennen zou je weten dat ik dacht echt niet snel ben. Dikke knuffel! ❤️