Ik heb nog 1 kruidvat liggen en 3 wondfo had ik vorige week al besteld komen vandaag binnen, maar die zijn hetzelfde als 2v5 toch dan ga ik daar nu mee verder namelijk toch prijstechnisch iets gunstiger
Ik zou alvast een beetje blij worden hoor . Het blijft hoe dan ook nog even spannend, maar voor nu ziet het er goed uit!
Dank je wel. Ik zit nu in kunstmatige cyclus dus echt nod heb niet maar mocht pas komende zaterdag testen eigenlijk.... Bij mijn dochter toen nooit zo bij stilgestaan dat het ook nog fout kon gaan maar nu pfffff doodeng dit (daarom mag je ook niet voor nod testen i know i know) Ene moment voel ik zwaarder onderbuik menstruatie gevoel en dan weer ff tijdje niet wordt ik ook zo onzeker van. Ik probeer vertrouwen te hebben dat er 1 of 2 nu heel hard aan het werk zijn in mijn buik....en probeer Google wat ik net gelezen heb maar te vergeten slimpie
Voel me echt zo'n debiel in vergelijk met jou handtekening. Ik denk dat je hartstikke zwanger bent. Zo bijzonder en misschien ook nog wel 2. Gefeliciteerd!
Niet doen meid, niemand hoeft zijn eigen angst en onzekerheid aan de kant te zetten omdat het bij ons zo'n lange weg is geweest. Dat neemt niet weg dat jullie ook naar een kindje verlangen en jullie eigen angst hebben. Ik gun iedereen een gezonde zwangerschap en kindje of het nou "makkelijk" of moeilijk gaat het blijft een wonder ♡
Ik heb net weer getest en ja hij loopt op zo blij maar nog steeds zo bang ook....sinds gisterenavond was mijn "buikpijn" gevoel opeens weg dus werd heel bang.....maar kijk dit is goed toch?
Ja meis ziet er goed uit! Zwanger ben je Het nadeel van vroeg testen, het duurt nog zo lang tot de officiële testdatum. En daarna zo lang tot eerste echo, tot 12 wekengrens.... maar he je moet ergens beginnen en dit ziet er goed uit! Laat je niet gek maken door wel of niets voelen, heb ik namelijk wel gedaan en leverde me niets op Weet het, makkelijker gezegd dan gedaan....maar je bent zwanger, vertrouw op de mini(s)!