Als hij helemaal opgedroogd is straks denk ik dat hij zelfs wat donkerder is De test die je (ongetwijfeld) morgen doet moet je vergelijken met die van gisteren dan zul je een mooie oploop zien als het goed is. Idd 24 tot 72 uur per verdubbeling
Misschien was ook je urine wel iets minder geconcentreerd, laatst zijn je testen ook enorm snel opgelopen he! En misschien test je in de middag wel donkerder, heb ik zelf ook.. ik vind hem er mooi uitzien.
Ziet er prima uit hoor! Stress hoeft pas als je streep véél lichter is dan eerst. En zelfs dan hoeft dat niet altijd negatief nieuws te brengen. Relax voor zover je kunt. Je hebt geen invloed op de ontwikkeling in je buik. Heb vertrouwen in je beeb, dat verdiend ie/verdienen ze.
Stoppen met testen Juffie!! Anders ga je jezelf gek maken...Je bent zwanger! Nu pas weer testen op de testdatum. Dat is toch zaterdag al? Heeft niet zoveel nut om elke dag te testen ivm die hcg verdubbeling. Test ziet er gewoon prima uit en nu op je handen zitten tot zaterdag en genieten van je mooie testjes. Dat is een bevel!
Heb je andere topics gelezen en dat waren twijfelstreepjes, deze poging is er geen twijfel over mogelijk. Je hebt zelfs die digitale. Dus nu echt proberen vertrouwen in dat lijf te houden en zaterdag pas weer een test doen in opdracht van Düsseldorf. Eerder is echt niet nodig.
Die is donkerder hoor. Gek genoeg twijfel je nu. Morgen zijn ze allebei ingedroogd en denk je: hoe kon ik daar nu aan twijfelen maar dan heb je alweer dr volgende natte test in handen dus twijfel je weer 24 uur. Ik ken je onzekerheid meis maar dit ziet er echt goed uit!
Ok ok Dank je wel meiden...ik weet het beter niet meer testen. Maar ik had een betere test verwacht maar dat was dus niet en schrok daar heel erg van....maar goed volgens jullie dus niks aan het handje lees ik. Lees dit net idd op Internet "In de eerste periode van de zwangerschap hoort de waarde zich elke 40 tot 70 uur te verdubbelen" Dus dat zou deze zelfde test nog wel verklaren idd
Erg dit hè.....ik had een betere verwacht dus ik schrok heel erg dat dit niet zo was. Gisteren was die wel veel beter dan doe dag daarvoor dus had ik dag vandaag ook weer verwacht. Maar ik begrijp dat het dus eigenlijk morgen dan wel zo zou moeten zijn dat die beter is dan gisteren en moet je eigenlijk 1 dag overslaan zeg maar. Dus eigenlijk moet ik kijken of die morgen donkerder is dan gisteren, toch?
Ziet er goed uit en ik herken de spanning en drang om te testen echt hoor! Probeer om de dag te testen om extra stress te vermijden, zie je echt beter verschil in de testen
Eigenlijk moet je die van vandaag met die van eergisteren vergelijken en dan zie je duidelijk een oploop toch?!