Dank je wel. Ik besef het echt nog niet geloof ik.... Zijn het niet de testen die je onzeker maken zijn het wel de kwaaltjes die opeens weg zijn.....maar is normaal dus dat ze komen en weer gaan. Ik hoop dat het snel 21 november is dit is net zo slopend als de eerste wachtweken. Als ik "dat" gevoel in mijn buik nu gewoon zou houden net zoals de afgelopen week dan voelt het tenminste alsof er iets gebeurd maar dat is compleet weg.....Zo eng
Van harte gefeliciteerd! Ik kreeg met 7 weken pas kwaaltjes en die waren halverwege week 8 weer weg! En nu ook bijna nergens last, alleen heel moe en af en toe een dagje misselijk. De kwaaltjes zeggen echt gelukkig niks. Maar snap dat het je wel onzeker maakt!
Bedankt voor je berichtje. Op het komen en gaan van de kwaaltjes hoef ik dus niet af te gaan begrijp ik. Gelukkig maar
Hier gingen de kwaaltjes ook op en af hoor. Heb het er ook wel eens met de vk over gehad en ze gaf ook aan dat dat heel normaal was. Maar het kan je wel een beetje van slag maken, want als je je zwanger voelt is dat toch een fijne 'bevestiging'. Maar ... je leest ook dat meiden zich heel zwanger voelen en zich leeg spugen en het toch niet goed zit. Dus wel of geen kwaaltjes, je kan er zo weinig mee Ik zei vandaag nog: de hele zwangerschap is een soort rollercoaster en als de kleine er eenmaal is begin je volgens mij met de rest van het pretpark. De MMM vraagt sowieso al veel geduld, want je kijkt zo van stap naar stap en van stap naar streep. Dan van streep naar echo, echo naar echo enz.
Nou ik dacht om mezelf verder maar niet meer gek te maken maak al mijn testen nog maar op dan heb ik het ook gehad. Was heel erg bang om te testen omdat ik sinds gisteren ineens niets meer voel....geen buikpijn geen steekje geen borsten echt niks niks niks. Ik had nog 1 digitale liggen en 1 kv. Allebei met trillende handjes gedaan. Ik had vast en zeker verwacht dat op de digitale nog steeds 1-2 weken zou staan aangezien ik vandaag 10 dagen na tp zit en vandaag ook mijn officiële testdag is. Afgelopen woensdag nog digitale gedaan en daar inderdaad 1-2 wel met middagurine maar had 3 uur niet meer gedronken en geplast zelfde als nu. Maar kijk.....De digitale zegt 2-3 weken ...ik ben met stomheid geslagen ik geloof het gewoon niet kan iemand me knijpen..... ik voel echt totaal niets echt niets dat kan toch niet..... (ja blijkbaar wel dus) maar is dat echt wel normaal? Ik heb de kruidvat nog niet vergeleken met die van gisteren.
Prachtig hoor! En die kwaaltjes die komen en gaan, komen en gaan.. geen pijl op te trekken. Geniet ervan.
Kan gewoon hoor! De kwaaltjes komen vast nog wel dus ga er gewoon van genieten. Nogmaals gefeliciteerd meid het is je gegund!
Ik voelde NIKS echt helemaal niets tot 10weken! Toen baalde ik dat ik te misselijk werd om te functioneren haha
Haha hoeft idd niks te betekenen allemaal. Ik was beide zwangerschappen van week 6-20 misselijk. Elke ochtend overgeven. Ik stapte gegeven moment gewoon uit bed om even te gaan overgeven, was dan nog niet eens misselijk maar werd ik toch wel zodra ik op stond en het moest toch gebeuren dus dan was ik er maar weer van af. Als ik dan in de weken tot 12 weken 1 dagje niet hoefde over te geven dacht ik gelijk dat het mis was om volgende dag te denken: waarom heb ik niet van dat ene kotsvrije dagje genoten. Nu kan ik ook niet wachten tot ik misselijk word maar kans is dat ik die gedachten over 2 weken vervloek.
Echt raar hè voor je gevoel klopt dat niet of zo. Ik voel echt niks niks niks echt 0.0 maar schijnt dus vaker voor te komen
Dat idee krijgen we hier door het forum, waar iedereen vanalles voelt altijd, al vanaf bevruchting soms. Maar bij 4 weken iets voelen van een zwangerschap is veel uitzonderlijker, hoor! Vrijwel iedereen die op intake komt geeft aan de eerste paar weken niets gevoeld te hebben.
Nou precies...na jaren lezen op dit forum leek het wel onmogelijk zwanger te zijn als je niets voelde. Ik heb ooit ook een topic geopend met de vraag wie niets voelde. Kreeg gelukkig wel wat antwoorden. Tja en sommige dingen moet je ervaren om er in te geloven
Ja dat klopt ook wel weer inderdaad. Het trekt heeeeel licht in mijn liezen meer niet maar ik laat het gaan