Wie weet hoe dit zit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliss92, 17 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliss92

Eliss92 Actief lid

7 jul 2017
    473
    458
    63
    Vrouw
    Toen wij voor ons eerste kind gingen. Heb ik de spiraal eruit laten halen. Ik had binnen een paar dagen een menstruatie. Vervolgens in ronde 3 zwanger van haar.

Tijdens het gaan voor een tweede ben ik gestopt met de gewone pil die ik toen zo'n half jaar slikte. Ik raakte toen zwanger voor mijn eerste menstruatie. Dit werd een miskraam. 2 maanden later in ronde 3 werd ik opnieuw zwanger van tweede.

Nu willen we gaan voor een derde. Stopte met de minipil en precies een maand later werd ik ongesteld. Vandaag cyclus 18 maar nog geen positieve ovulatietest gezien. Ik had stiekem gehoopt dat ook nu weer snel zwanger zou zijn maar deze hele maand geen positieve test te vinden. Kan het zijn dat je wel ongesteld wordt zonder eisprong?

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Jazeker kun je gewoon ongesteld worden zonder eisprong. Ik heb dat de afgelopen maanden ervaren. Maar wat ook kan...dat t eitje gewoon ff doorgroeit nog en dus later eisprong

Eliss92 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
    Het kan maar zo zijn dat het deze keer wat langer duurt en niet gelijk de eerste ronde raak is.
    Ook kan je lichaam nu wat moeite hebben met het ontpillen waardoor het wat langer duurt voordat het gereguleert op gang is gekomen.
    Rustig doortesten en hopelijk vind je je ei snel.

Eliss92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina