Poh jeetje ik had het echt al opgegeven.... Je zou me zo op de hartbewaking kunnen leggen nu hsha. Ik verwacht er nog steeds maar niets van en test zaterdag weer
Nou ik snap er niets meer van....tegen beter weten in toch maar weer getest....en weer hetzelfde "streepje"..... Eerste instantie niets en dan dit "streepje" ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vandaag week na de tp had dan toch wel donkerder moeten zijn? Of kan dat nog komen? Geloof er zelf niet echt meer in......
Deze vroege testen zijn anders dan de eerdere testen die je had gedaan en negatief waren toch?? Heb je een originele foto van die van vandaag? En na hoeveel tijd is de streep zichtbaar dan?? Ik zou voor de grap eens een kv test doen. 2v5 Als die ook negatief is dan weet je dat de etos testen een valse streep hebben gegeven. Is de kv 2v5 ook positief binnen de 5 minuten dan is er een wondertje aan de gang en klinkt al een stuk positiever
Jeetje, 5 dgn na tp.. dat is voor mij morgen, t zou niet in mij op komen om dan al te testen🙊.. ik zou iig nog geen conclusies trekkken aan negatieve testen zo vroeg..
Ja gewoon binnen de tijd inderdaad.... Ik kan nu geen kruidvat meer doen heb al gedronken dus als deze al zo licht is dan zal kruidvat ook niets doen Dank ik
Nou ik ben er klaar mee onze 4aa is toch blijkbaar niet goed geweest om de een of andere reden. De vrouwelijke dokter c belt mij maandag op. Dan bespreken we wat nu... Ik Denk dat ik het nog weleens aandurf. Enige wat mij tegenhoud is ohss....dat had ik toen bij mijn dochtertje.
Doe de kruidvat test vanmiddag. Ik teste ook in de middag pas duidelijker. En je bent nog vroeg, om nu al de handdoek in de ring te gooien. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje teste ik pas op 9 dagen na terugplaatsing positief. Daarvoor vage haast niet zichtbare streepjes. Je kan ze hier vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/23898-albums11552.html
Hoi Jane, waarom is het beter in de middag? Gewoon even benieuwd Nog steeds spannend juffie, of heb je er geen vertrouwen meer in?
Waarom, geen idee maar in de ochtend waren ze bij mij altijd lichter als in de middag. Kwestie van uitproberen, en ik lees hier op het forum echt meer vrouwen die met 2e of 3e urine duidelijker testen. Het gaat niet om hoe lang je je urine ophoud maar hoe geconcentreerd hij is. Hij wordt niet geconcentreerder van het lang ophouden maar juist van niets drinken.
Nou echt je kan een film van mij maken van afgelopen week. Kijk ik met nog eens naar kv 2v5 wat denk je zo'n zelfde vage streepje ik snap er geen bal meer van....